پیام‌های جالبی که مسی و نادال برای همدیگر فرستادند

پیام‌های جالبی که مسی و نادال برای همدیگر فرستادند

پایگاه خبری فوتبالی - اعلام نامزدهای جایزه لوریوس برای انتخاب بهترین های ورزش دنیا در سال 2022 باعث شد تا رافائل نادال تنیسور مشهور و لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی حسابی قربان صدقه همدیگر بروند.

به گزارش فوتبالی، رافائل نادال تنیسور سرشناس اسپانیایی که خودش یکی از نامزدهای جایزه بود، در پیامی نوشت:" به پیش لئو، تو لیاقتش را داری." که البته مسی نیز تصمیم گرفت که پاسخ نادال را بدهد.

ستاره ارژانتینی پی اس جی در پیامی نوشت:"وقتی ورزشکار بزرگی مثل تو این گونه از من تعریف می کند، حرفی برای گفتن  نمی توانم داشته باشم... خیلی ممنون هستم رافائل نادال. تو هم لیاقتش را داری چرا که هر بار که وارد زمین می شوی به شکل فوق العاده ای رقابت می کنی. تو یک برنده هستی، پس فکر می کنم که رقابت بزرگی میان ما وجود داشته باشد، نه؟ همه نامزدهای جایزه لوریوس امسال، لیاقتش را دارند."

به جز دو نفر مذکور افراد دیگری هم نامزد جایزه بهترین ورزشکار سال 2022 در مراسم لوریوس هستند: مکس فرستاپن، راننده اتومبیلرانی سرشناس،  دوپلانتیس ستاره سرشناس پرش با نیزه و استفن کری ستاره محبوب بسکتبال دنیا. لئو مسی با قهرمانی جام جهانی در سال 2022 کلکسیون افتخاراتش را تکمیل کرد و شاید بتواند جایزه لوریوس معروف به "اسکار ورزشی" را دریافت کند.

4125