تمسخر «بارساگیت» توسط مدیر سابق بایرن مونیخ

تمسخر «بارساگیت» توسط مدیر سابق بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - رسوایی بارساگیت نه فقط در اسپانیا بلکه در کل دنیا با واکنش هایی همراه شده است.

به گزارش فوتبالی، لو رفتن رشوه هفت میلیون یورویی بارسلونا به نایب رییس کمیته داوران به مدت هفده سال، کل دنیای فوتبال را به شوک فرو برده است. بارسلونا دلیل این پرداختی ها را "مشاوره شفاهی" دانسته اما تا کنون سند شفافی در مورد این زمینه رو نکرده اند.

حالا کارل هاینز رومنیگه مدیر ورزشی سابق بایرن مونیخ که همواره با بارسلونا کل کل داشته، در واکنش به این خبر گفت:" وقتی این خبر را خواندم، خنده ام گرفتم. اما شگفت زده نشدم. هر بار که در اسپانیا بازی می کردیم، حس عجیبی داشتیم. این اتفاق عجیبی است که فقط روی فوتبال اسپانیا تاثیر نمی گذارد. بحث داوری باید با برخوردی جدی مواجه شود."

وی در مورد سوپرلیگ اروپا که مورد حمایت رئال مادرید، بارسلونا و یووه است هم صحبت کرد:" اتفاقی نیست که این ایده مورد حمایت سه باشگاهی است که با تردیدها و مشکلات زیادی مواجه هستند. آنها می خواهند خیلی زود به درامد برسند. در حال حاضر پیشنهاد سوپرلیگ از 20 به 80 تیم رسیده است اما فوتبال چنین تغییر ناگهانی را تحمل نمی کند. اما چیزی که باید سریع تغییر کند، قوانین فیرپلی مالی است که باید سختگیرانه تر شود. باشگاه ها تحت فشار هواداران و رسانه ها هستند تا بیشتر و بیشتر هزینه کنند اما فوتبال تنها صنعتی است که فقط ضرر می دهد. تنها تورنمنت زنده، لیگ انگلیس است. انگلیسی ها ارقامی هجومی را به شکل غیرهوشمندانه هزینه می کنند."

4125