نفرین تما‌م‌نشدنی یزدانی در نقش‌جهان

نفرین تما‌م‌نشدنی یزدانی در نقش‌جهان

 پایگاه خبری فوتبالی- روزهای بد سیاوش یزدانی در دیدارهای مهم ورزشگاه نقش‌جهان تمامی ندارد و این بار، با خطا روی محمد عمری یک ضربه پنالتی را تقدیم پرسپولیس کرد.

 به گزارش فوتبالی، در شرایطی که یزدانی با اعتماد مورایس از ابتدا بازی برابر پرسپولیس به میدان رفته، خیلی زود دچار اشتباه شد و در دقیقه 11 با قفل کردن دست محمد عمری، کاری کرد که بیژن حیدری برای پرسپولیس پنالتی بگیرد این تصمیم بحث‌برانگیز که با اعتراض شدید سپاهانی‌های حاضر در زمین و هواداران روی سکو این تیم همراه شد، با ضربه بی‌نقص گولسیانی شاگردان مورایس را عقب انداخت.

 نکته جالب اینجا است که حدود یکماه ماه قبل یزدانی در همین ورزشگاه با خطایی که روی مغانلو مرتکب شد، نه تنها باعث دومین باخت متوالی استقلال به سپاهان شد بلکه این اتفاق، زمینه‌ای شد برای جدایی اجباری این بازیکن از استقلال. به نظر می‌رسد بازی‌های مهم برای یزدانی در نقش‌جهان طلسم شده و اشتباهات عجیب و غریب او در این ورزشگاه تمامی ندارد.  

این مدافع 30 ساله 3 فصل قبل هم در رویارویی سپاهان و پرسپولیس در نیمه‌نهایی جام حذفی، گل به خودی‌ای را با اشتباه در دفع توپ وارد دروازه نیازمند کرد تا بلیت سرخ‌ها برای فینال را رزرو کند. او امروز دوباره در شرایطی دچار اشتباه شد که دو تیم در جام حذفی و البته این بار در یک هشتم نهایی به مصاف هم رفته‌اند.

 

2509