سوپرایزهای مورایس برای حساس‌ترین دیدار فصل

سوپرایزهای مورایس برای حساس‌ترین دیدار فصل

 پایگاه خبری فوتبالی- مورایس با چند تغییر در ترکیب سپاهان، پرسپولیس را سوپرایز کرد.

 به گزارش ، مورایس با چند تغییر تیمش را به مصاف پرسپولیس فرستاده است. خروج نیلسون جونیور و محمد کریمی از ترکیب شاید قابل توجه‌ترین سوپرایز سرمربی پرتغالی برای گل محمدی و شاگردانش است.

 سیاوش یزدانی در حالی جانشین نیلسون شده که مدافع برزیلی در مصاف‌های پیشین به همراه دانشگر زوج میانی خط دفاع سپاهان را تشکیل می‌دادند. مورایس که خرید زمستانی خود را در دیدار با فولاد و زنیت محک زده، حالا در مهم‌ترین نبرد فصل به او اعتماد کرده است.

 در میانه زمین هم محمد کریمی که مهره فیکس ژوزه در هفته‌های اخیر بود روی نیمکت نشسته تا مسعود ریگی و محمد قربانی جنگ‌های سرنوشت‌ساز وسط زمین را با هافبک‌های خلاق پرسپولیس دنبال کنند.

 البته فرشاد احمدزاده و امید نورافکن همچنان در نقش وینگر راست و چپ باقی مانده‌اند تا در حملات از بال‌ها به کمک طلایی‌پوشان بیایند.

مورایس برای این بازی حساس، یک مهاجم به خط آتش اضافه کرده و قرار است کاتاتو خرید تازه ‌وارد و برزیلی سپاهان در کنار مغانلو نقش تمام‌کنندگی را بر عهده بگیرند.

 این تغییر در خط حمله را مورایس در بازی‌های قبلی آزموده و حالا این بار می‌خواهد از ابتدا با دو مهاجم به مصاف مستحکم‌ترین دفاع فصل جاری برود.

 

2509