خایمه گومز و یک دنیا علامت سوال/ وینگر اسپانیایی‌ کجا به بازی گرفته می‌شود؟

خایمه گومز و یک دنیا علامت سوال/ وینگر اسپانیایی‌ کجا به بازی گرفته می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - تقریبا همه تی‌تی‌ها منتظر رونمایی از خایمه گومز هستند و می‌خواهند بدانند وی در چه پستی برای تیمشان به میدان خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، خایمه گومز جدیدترین خارجی لیگ برتر است که هنوز از وی در یک بازی رسمی رونمایی نشده است. خایمه که بازی تراکتور برابر آلومینیوم را از سکوها به تماشا نشسته بود، اولین مسابقه خود در لیگ برتر ایران را باید مقابل صنعت نفت و در شهر آبادان برگزار کند؛ البته گومز پیش از این بازی روز پنج‌شنبه هفته جاری در یک بازی دوستانه مقابل رخش خودرو تبریز نیز قرار خواهد گرفت.

اسپانیاییِ خوش استیل تی‌تی‌ها در تمرینات عملکرد خوبی داشته و فیزیک بدنی آماده وی پاکو و دستیارانش را به آمادگی این بازیکن امیدوارتر کرده است. اما سوال اصلی که شاید برای تراکتوری‌ها مطرح باشد این است که خمز از خایمه در چه پستی بازی خواهد گرفت؟

خایمه گومز وینگری است که توانایی بازی در تمامی پست‌های هجومی را داشته و قبلا بازی در همه بخش‌های تهاجمی را تجربه کرده است. البته گومز کمتر به عنوان مهاجم نوک به بازی گرفته شده و در طول فوتبالش بیشتر وینگر بوده است.

اینطور که از تمرینات تراکتور به گوش می‌رسد، باتوجه به چپ پا بودن مهاجم اسپانیایی، خمز قصد دارد از وی در پست وینگر چپ بازی بگیرد و در تمرینات نیز گومز را بیشتر در این پست امتحان کرده ولی با این حال باید باز هم منتظر مانده و دید تصمیم نهایی پاکو در بازی با صنعت نفت چه خواهد بود.

1997