مورایس به یزدانی فرصت جبران می‌دهد؟

مورایس به یزدانی فرصت جبران می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی- سیاوش یزدانی از ژوزه مورایس فرصت می‌خواهد تا خاطره تلخ اشتباه مرگ‌بارش در جام حذفی مقابل پرسپولیس را از ذهن هواداران سپاهان پاک کند.

به گزارش فوتبالی، سیاوش یزدانی در حالی دوباره در آستانه تقابل حذفی سپاهان و پرسپولیس پیراهن طلایی به تن کرده که خاطره خوبی از آخرین تقابل سپاهان و پرسپولیس ندارد. یک ماه پیش بود که ساپینتو پس از شدت گرفتن اختلافاتش با یزدانی، او را در اختیار باشگاه قرار داد و بقیه ماجرا را هم که می‌دانید.

یزدانی که پیش از پیوستن به استقلال، 2 سال موفق را در سپاهان گذرانده بود حالا در بهترین‌ روزهای طلایی‌پوشان به این تیم اضافه شده است. علیرغم سابقه خوب یزدانی در سپاهان، یک خاطره تلخ از او همچنان در ذهن هواداران است. گل به خودی او در دقیقه 121 روی شوت احمد نوراللهی، مقاومت سپاهان در دیداری حیثیتی را شکست و دست ژنرال و شاگردانش را از رسیدن به فینال جام حذفی کوتاه کرد.

حالا در شرایطی دوباره سپاهان و پرسپولیس در جام حذفی بهم رسیده‌اند که یزدانی هم به اصفهان برگشته و فرصت جبران به بهترین شکل ممکن برایش فراهم است. البته یزدانی کار سختی برای حضور در ترکیب دارد چرا که نیلسون جونیور و محمد دانشگر این روزها حسابی آماده هستند و مورایس بعید است در چنین مصاف حساسی، در زوج دفاعی تیمش تغییری ایجاد کند. با این وجود اگر مورایس به یزدانی فرصت بدهد، او با انگیزه مضاعفی پا به میدان خواهد گذاشت.

2509