واکنش راموس به جادوی مسی مقابل لیل

واکنش راموس به جادوی مسی مقابل لیل

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو راموس مدافع پاریسن ژرمن اذعان کرد که دیگر از حرکات بی نظیر لیونل مسی در زمین به وجد نمی‌آید. 

به گزارش فوتبالی، برنده هفت توپ طلا نقش اصلی را در پیروزی چهار بر سه پاریسن ژرمن مقابل لیل بازی کرد. این بازی تا دقیقه 90+5 با نتیجه سه بر سه مساوی در جریان بود که با ضربه ایستگاهی لیونل مسی، پاریسی‌ها به پیروزی چهار بر سه رسیدند تا بعد از مدت‌ها طعم برد را بچشند. 

به نقل از سایت گل، راموس کاپیتان سابق رئال مادرید در واکنش به این ضربه جادویی مسی گفت: "من دیگر توسط مسی سورپرایز نمی شوم. در بارسلونا، او به انجام چنین کارهایی عادت داشت و معمولاً نتیجه بازی را عوض می کرد، دقیقاً همان کاری که برابر لیل انجام داد. خیلی خوشحالم که الان هم تیمی من است. البته که داشتن مسی به عنوان هم تیمی، بهتر است. زمانی که به شما حق انتخاب می دهند تا یک گزینه میان هم تیمی بودن با مسی و یا رقیب او بودن، انتخاب کنید، جواب خیلی واضح و سریع است."

راموس و مسی رقیبان اصلی یک دیگر در لالیگا به شما می آمدند که بیش از یک دهه در تیم های رئال مادرید و بارسلونا توپ می زدند. با این حال، هر دو نفر در تابستان 2021 به صورت رایگان از باشگاه‌های خود جدا شدند و به پاریسن ژرمن پیوستند.

4416