"شبکه استادیوم" فرزند جدید فوتبالی به دنیا آمد/ با استادیوم، وسط استادیوم هستید!

"شبکه استادیوم" فرزند جدید فوتبالی به دنیا آمد/ با استادیوم، وسط استادیوم هستید!

پایگاه خبری فوتبالی- اگر از مخاطبان گروه رسانه ای فوتبالی هستید، حتما بخش های مختلف فوتبالی را می شناسید.

فوتبالی از چهار سال پیش، در کنار پوشش همه جانبه محتواهای خبری و ویدیویی فوتبال ایران و جهان، مسابقات فوتبال را به صورت زنده برای کاربرانش پخش می کرد اما این پخش زنده از شبکه های اینترنتی دیگری بود که از خانواده فوتبالی نبودند و  فوتبالی تنها استریم آنها را پخش می کرد. 

حالا پس از گذشت آن روزها، فوتبالی توانست با تلاش تیم مدیریت و فنی، فرزند جدیدش یعنی شبکه اینترنتی "استادیوم" را به دنیا بیاورد تا خودش دارای شبکه اینترنتی اختصاصی شود. شبکه اینترنتی که رقابتهای ورزشی را به صورت زنده با گزارش گزارشگران اختصاصی استادیوم پخش می کند، لحظات قبل از شروع بازی و پس از پایان بازی را با حواشی، برای کاربران به نمایش می گذارد و کنداکتور دارد و خلاصه یک شبکه اینترنتی کامل و مجوزدار است. 

 اگر دوست دارید در زمان برگزاری مسابقات فوتبال، وسط استادیوم باشید، از این به بعد شبکه استادیوم را در فوتبالی دنبال کنید. شبکه ای که هم در اپلیکیشن فوتبالی و هم در سایت فوتبالی در دسترس شماست.

همانطور که از تیتر مطلب هم متوجه شدید، شبکه استادیوم جدیدترین فرزند خانواده بزرگ فوتبالی است که تازه به دنیا آمده و می خواهد بزرگ شود تا شما از این فرزند فوتبالی راضی شوید.

برای یادآوری درباره استادیوم هم بهتر است بدانید این شبکه‌ همه مسابقات ورزشی شامل فوتبال و منهای فوتبال را با بهترین کنداکتور ممکن برای شما پخش خواهد کرد. تفاوت استادیوم با سایر شبکه‌های پخش زنده در مدل پخش رقابتهاست. اینکه شما می‌توانید از حدود نیم ساعت قبل از شروع مسابقه، وارد جو ورزشگاه شوید و تمام حواشی را از نزدیک رصد کنید و در آینده ای نزدیک، منتظر برنامه های تعاملی استادیوم در حین پخش بازیها باشید. فوتبالی و استادیوم در نظر دارند برنامه سازی را در دستور کارشان قرار دهند.

استادیوم از دیروز و با پخش بازی فولاد خوزستان – الفیصلی کار خودش را با آغاز کرد اما اولین مسابقه جذابی که قرار است از شبکه استادیوم و با گزارش اختصاصی گزارشگران این شبکه پخش شود، دیدار حساس لیورپول و رئال مادرید است که امشب ساعت 23.30 آغاز خواهد شد و اگر دوست دارید این مسابقه را از طریق استادیوم ببینید، تقابل جذاب شاگردان یورگن کلوپ و کارلو آنجلوتی را با گزارش متفاوت مهدی شریفی خواهید دید.

از این به بعد در هر مسابقه فوتبال، شما با فوتبالی و البته استادیوم، خودتان را داخل ورزشگاه خواهید دید. استادیوم هم مثل فوتبالی شبکه های اجتماعی دارد که می توانید آنها را راحت در آدرس های @tvstadium در تلگرام و در آدرس @stadiumiptv در اینستاگرام دنبال کنید. 

1111