رحمتی: ۱۲۰ دقیقه مالک بازی بودیم و موقعیت ایجاد کردیم

رحمتی: ۱۲۰ دقیقه مالک بازی بودیم و موقعیت ایجاد کردیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم آلومینیوم اراک مدعی شد تیمش در ۱۲۰ دقیقه بازی مقابل نساجی ابتکار عمل را در دست داشته است.

به گزارش فوتبالی، مهدی رحمتی پس از شکست تیمش مقابل نساجی در ضربات پنالتی اظهار داشت: به شخصه شرمنده عزیزانی هستم که در استادیوم بودند و نتوانستیم آنها را خوشحال به خانه بفرستیم. فکر می‌کنم همه دیدند که 120 دقیقه تیم ما مالک بازی بود و موقعیت ایجاد کرد. انواع شانس‌های گلزنی را داشتیم، ولی خیلی ساده از فرصت‌ها گذشتیم و استفاده نکردیم. باید در 90 دقیقه کار را تمام می‌کردیم، اما به هر حال ضربات پنالتی هم بخشی از بازی است و برای اولین بار در کسوت مربیگری فوتبال روی بدش را به من نشان داد و ما در پنالتی باختیم.

وی در ادامه افزود: به تیم نساجی تبریک می‌گویم. ما محکوم به این هستیم که دوباره از فردا سرمان را بالا بگیریم و تلاش کنیم تا به امید خدا بتوانیم در لیگ روند رو به جلوی‌مان را ادامه دهیم. خوشحالم امروز تماشاگران یک فوتبال خوب و پُرموقعیت دیدند. اینکه در 120 دقیقه حتی یک موقعیت به تیم حریف ندهید و انواع موقعیت‌ها را داشته باشید گواه این است که ما مستحق حذف از جام حذفی نبودیم.

سرمربی تیم آلومینیوم در پاسخ به سؤالی درباره تصمیم داور برای تکرار یک ضربه پنالتی که توسط پورحمیدی مهار شده بود، گفت: من باز هم تبریک می‌گویم به رئیس سازمان صدا و سیمای استان مرکزی که با کیفیت بسیار بالایی این بازی را فیلمبرداری کردند و ما نمی‌توانیم تشخیص بدهیم این صحنه تکرار داشت یا نه!‌ من هر طوری نگاه کردم نتوانستم تشخیص بدهم. کمک داور نزدیک صحنه بود و ان‌شاءالله تصمیم درستی گرفته است، اما من فکر می‌کنم با توجه به شدتی که ضربه داشت، به نظرم توپی نبود که پورحمیدی جلو آمده باشد. به هر حال من داور نیستم، ولی چندباری دستکش دروازه‌بانی به دست کرده‌ام. ای کاش داور کمی تأمل می‌کرد، اما اگر قانون اجرا شده باشد ما مشکلی نداریم. بعد از آن ضربه هم تمرکز ما به طور کامل در ضربات پنالتی از دست رفت. امروز بازیکنان تیمم خیلی زحمت کشیدند و خوب بازی کردند. دقیقاً از جاهایی که برنامه داشتیم موقعیت ایجاد کردیم، ولی فکر می‌کنم بدشانسی باعث شد ما حذف شویم.

رحمتی در واکنش به طرح این موضوع که تیمش در نیمه دوم عملکرد چندان هجومی از خود نشان نداده است، تصریح کرد: من با تمام احترامی که برای شما قائلم، اما با این صحبت مخالفم. ما در نیمه دوم هم موقعیت‌های خوبی داشتیم. با این حرف‌تان مخالفم.

وی در مورد عملکرد زاپاتا در دیدارهای اخیر تیم آلومینیوم نیز خاطر نشان کرد: حضور زاپاتا با توجه به نوع بازی نساجی به ما کمک می‌کرد. برنامه ما این بود که با زاپاتا به پشت دفاع حریف برویم و تا زمانی که او در زمین بود ما خوب بازی می‌کردیم. حتی بعد از خروج او و ورود خلعتبری هم ما خوب بازی کردیم. به نظرم هیچ جای ایرادی در تیم من نیست و حتی خودم هم نمی‌دانم از چه چیزی باید ایراد بگیریم. شاید یک مقدار سهل‌انگاری در زدن ضربات آخر. شاید اگر در زدن ضربات آخر دقت می‌کردیم بازی را با دو سه گل اختلاف می‌بردیم.

سرمربی تیم آلومینیوم درباره اینکه احساس می‌شود تیمش یک مهاجم دیگر می‌خواهد، گفت: ان‌شاءالله اول فصل بعد شما صحبت کنید ما یک مهاجم دیگر بگیریم! چشم!

«پورحمیدی در ضربات پنالتی نسبت به صحبت‌هایی که از بیرون با او می‌شد گله‌مند بود.»، رحمتی در پاسخ به این سؤال توضیح داد: اگر این اتفاق می‌افتاده پورحمیدی درست گفته است. من بارها تجربه ضربات پنالتی را دارم؛ در آن لحظه دروازه‌بان و بازیکن تصمیم‌گیرنده هستند. شما هیچ دخل و تصرفی ندارید. در صدم ثانیه این اتفاق می‌افتد. پورحمیدی هم دو پنالتی گرفته است. اگر هم از بیرون صحبت شده به او درست گفتند؛‌ حالا یک پنالتی را تکرار داده‌اند، ما مقصر نیستیم.

2636