نقش جهان در تسخیر تقابل های جذاب؛ زکی‌پور - دانیال رخ به رخ!

نقش جهان در تسخیر تقابل های جذاب؛ زکی‌پور - دانیال رخ به رخ!

پایگاه خبری فوتبالی- تقابل مدافعان کناری پرسپولیس و سپاهان یکی از برخوردهای جذاب بازی حساس فردا در جام حذفی باشگاههای کشور خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در حالی عصر چهارشنبه در ورزشگاه نقش جهان مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که حضور میلاد زکی‌پور در سمت چپ خط دفاعی طلایی پوشان اصفهان و دانیال اسماعیلی‌فر در سمت راست خط دفاعی قرمزها قطعا یکی از جذابیت‌های این دیدار خواهد بود.

زکی‌پور که پس از حضور امید نورافکن در پست هافبک تهاجمی به مدافع چپ ثابت سپاهانی‌ها تبدیل شده است، فصل موفقی در سپاهان پشت سر می‌گذارد و در آخرین بازی رسمی این تیم مقابل ذوب‌آهن هم توانست یک پاس گل تماشایی برای شهریار مغانلو بفرستد، حالا انگیزه زیادی دارد تا همین روند درخشان را در جام حذفی برابر پرسپولیس ادامه دهد و بتواند با یک عملکرد تاثیرگذار دیگر تیمش را در صعود کمک کند.

زکی‌پور در این فصل دو گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده، تا کیفیت بالای خود را به نمایش بگذارد پس از اینکه در نقل و انتقالات زمستانی با عدم توافق با مدیران پرسپولیس و همچنین مخالفت هواداران این تیم برای حضور در جمع قرمزها مواجه شد حالا قصد دارد مقابل شاگردان یحیی گل‌محمدی نمایش متفاوتی ارائه کند.

اما دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست قرمزها که فصل گذشته در عضویت سپاهان بود یکی از چهره‌های ویژه این بازی خواهد بود،  دانیال طی نیم فصل با ثبت 4 پاس گل و 2 گل در سمت راست دفاعی این تیم، تاثیر خود را روی روند هجومی تیم به خوبی به نمایش گذاشته است.

مدافع راست پرسپولیس که یحیی برای نبرد با شاگردان مورایس حساب ویژه‌ای روی توانایی‌های او باز کرده است، چشم به جدال با تیم سابق خود دارد و می‌خواهد در این دیدار که کری داخلی زیادی نیز در آن وجود دارد، نقش تعیین‌کننده‌ای برای تیمش ایفا کند یا نه.

اسماعیلی‌فر که این فصل در دو پست دفاع و هافبک راست به میدان رفته، امیدوار است با برتری در نقش جهان مقابل سپاهان به جمع 8 تیم برتر مساباقت جام حذفی راه پیدا کنند.

باید منتظر ماند و دید در نهایت جدال دانیال اسماعیلی‌فر و میلاد زکی‌پور در نهایت به سود کدامیک از مدافعان کناری دو تیم به پایان خواهد رسید.

7655