حتی اگر مسی هم برود، نیمار در پاریس می‌ماند

حتی اگر مسی هم برود، نیمار در پاریس می‌ماند

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می رسد که ستاره برزیلی پاریسی ها، حتی در صورت ترک این باشگاه توسط لیونل مسی فوتبال خود را در پارک دو پرینس ادامه خواهد داد.

به گزارش فوتبالی به نقل از اکیپ فرانسه، نیمار در تابستان 2017 با قراردادی 222 میلیون یورویی به پاری سن ژرمن پیوست تا گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال باشد و حالا به نظر تا پایان قراردادش در سال 2027 در این تیم ماندنی است.

مطابق گزارشات، نیمار که در بازی قبلی پاریسی ها برابر لیل مصدوم شده و مدتی نامعلوم را بیرون از زمین خواهد گذراند، بازی برگشت برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد اما قصد دارد که در صورت صعود یا در فصل های آینده، هواداران پاریسی را به بزرگترین آرزویشان که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست برساند.

 این در حالی است که لیونل مسی، ستاره آرژانتینی که دومین فصل خود را در جمع پاریسی ها سپری می کند و به نوعی بهترین دوست نیمار در این باشگاه است، احتمالا با پایان قراردادش در فصل جاری از این تیم جدا شده و فوتبال خود را در باشگاه دیگری ادامه خواهد داد. پیش از این گفته شده بود که ممکن است در صورت جدایی مسی، نیمار نیز پاریس را ترک کند که حالا به نظر این اتفاق دور از انتظار است.

1886