رفتار حیرت‌آور در ارومیه؛ حمله اعضای نود به خبرنگار فوتبالی!

رفتار حیرت‌آور در ارومیه؛ حمله اعضای نود به خبرنگار فوتبالی!

پایگاه خبری فوتبالی - در پایان مسابقه اعضای تیم نود ارومیه رفتار حیرت‌آور و عجیبی از خود بروز دادند.

به گزارش فوتبالی، دیدار تیم‌های نود ارومیه و پیکان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی در ورزشگاه تختی شهر ارومیه برگزار شد که درنهایت تیم‌ مجتبی حسینی توانست با دو گل از سد میزبان خود بگذرد.

اما رفتار برخی اعضای تیم‌ نود ارومیه پس از قبول شکست، بسیار ناپسند و غیرقابل توجیه بود. زردپوشان میزبان و هواداران این تیم که در طول مسابقه به عملکرد داور بازی بسیار انتقاد داشتند؛ پس از سوت پایان دیدار، برخی از اعضای نود با داور درگیر شدند که ممکن بود کار به اتفاقات ناگواری نیز ختم شود.

در این حین حامد حاجی محمدی خبرنگار پایگاه خبری فوتبالی درحالی که می‌خواست اقدام به انجام وظیفه و رسالت خبری خود کرده و به ثبت و ضبط حواشی پایان بازی بپردازد، ناگهان با یک فرد نسبتا کم سن و سال رو‌به‌رو شد که به وی حمله کرده و می‌خواست از فیلم گرفتن خبرنگار خودداری کند.

فرد مذکور البته پا را فراتر نیز گذاشت و علاوه بر ممانعت و رفتار ناشایست، اقدام به درآوردن لوگوی فوتبالی از میکروفون نیز کرد که این کار وی با اعتراض خبرنگار به رفتارش مواجه شد.

اما ماجرا از اینجا به بعد جالب‌تر می‌شود. جایی که دو تن از اعضای تیم نود ارومیه به این شخص جوان پیوسته و رفتار زننده‌تر و هجومی‌تری نیز از خود بروز دادند. یکی از این افراد که به نظر بازیکن تیم نود ارومیه بود، با لحن بسیار نامناسب می‌گفت که خبرنگار نباید فیلم می‌گرفته و اصرار داشت که وی را همراه دوستش به رختکن تیم ببرند و گوشی وی را چک کنند تا اگر فیلمی باشد آن را حذف کنند!

ماجرا تا کشاندن خبرنگار فوتبالی به کنار رختکن نود ارومیه نیز پیش رفت و نفرات مذکور که نتوانسته بودند گوشی خبرگار را از وی بگیرند، با گرفتن عینک و میکروفون! وی را مجبور به نشان دادن گوشی خود کردند و پس از مطمئن شدن از اینکه فیلمی در تلفن همراه وجود ندارد، درنهایت دست از سر وی برداشتند!

این اتفاقات عجیب و دور از ذهن درحالی در پایان مسابقه رخ داد که پیکانی‌ها نیز دقایق زیادی پس از پایان بازی در رختکن خود حبس شده بودند و حتی صحبت‌های سرمربی این تیم، مجتبی حسینی با ورود اصحاب رسانه به رختکن فیروزه‌ای پوشان انجام شد چرا که امکان بیرون آمدن حسینی از رختکن وجود نداشت!

البته در پایان باید به این موضوع اشاره کرد که یحیی بهاری مدیرعامل و سرمربی نود ارومیه از ابتدا نهایت همکاری را با اصحاب رسانه داشت و وقتی از ماجرای رخ داده مطلع شد، اقدام به دلجویی و عذرخواهی نیز کرد ولی حتی وی نیز باوجود تلاش زیاد برای کاهش تشنج فضا، درنهایت نتوانست جلوی اتفاقات حاشیه‌ای عجیب و غیرقابل باور انتهای بازی را بگیرد.

1997