مسی در چه صورت در جام جهانی 2026 حضور پیدا خواهد کرد؟

مسی در چه صورت در جام جهانی 2026 حضور پیدا خواهد کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین درباره احتمال حضور داشتن لیونل مسی در جام جهانی 2026، با خبرنگاران به گفت و گو پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، 2 ماه قبل، تیم‌های فرانسه و آرژانتین فینال جام جهانی 2022 قطر را در ورزشگاه لوسیل برگزار کردند. در ابتدا آلبی سلسته با درخشش آنخل دی ماریا با دو گل پیش افتاد، اما تنها در 3 دقیقه، فرانسه با گلزنی کیلیان امباپه دو گل زد تا بازی به وقت‌های اضافی برود. در وقت‌های اضافی لیونل مسی دوباره برای آرژانتین گلزنی کرد، اما دوباره امباپه اجازه نداد تا شادی آرژانتینی ها تکمیل شود و با گلزنی‌اش از روی نقطه پنالتی، بازی را به ضربات پنالتی کشاند، اما در نهایت آرژانتین در ضربات پنالتی پیروز شد تا مسی برای اولین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 

به نقل از سایت گل، حالا شایعات زیادی مبنی بر حضور یافتن یا نیافتن لیونل مسی در جام جهانی 2026 به گوش می‌رسد و اسکالونی به ESPN Colombia گفت: "در این مسئله، مسی تصمیم گیرنده است. اگر بدنش به او اجازه دهد، او آن‌جا خواهد بود."

"داشتن بازیکنی مثل لیونل مسی، یک نکته بسیار مثبت برای ما در جام جهانی بود. دیدن مسی در تمرینات بسیار لذت بخش است. می بینم که چگونه دیگر بازیکنان به او نگاه می کنند تا چیزهای بیشتری یاد بگیرند."

4416