رحمتی: خوشحالم بازی فردا را تیمِ داوری باتجربه‌ای قضاوت می‌کند/ می‌خواهیم بهترین روز را با کمترین اشتباه داشته باشیم

رحمتی: خوشحالم بازی فردا را تیمِ داوری باتجربه‌ای قضاوت می‌کند/ می‌خواهیم بهترین روز را با کمترین اشتباه داشته باشیم

پایگاه خبری فوتبالی-سرمربی آلومینیوم اراک از اینکه تیم یک داوری خوب و باتجربه بازی فردای تیمش مقابل نساجی را قضاوت می‌کند، ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش فوتبالی، سید مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از دیدار آلومینیوم اراک مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: قهرمانی تیم امید آلومینیوم را به مجموعه ایرالکو، اراکی‌های عزیز و اعضای تیم امید آلومینیوم تبریک می‌گویم. امیدوارم با برنامه‌ریزی خوب برای تیم‌های پایه، از این موفقیت‌ها بیشتر ببینیم. به‌خاطر حساسیت‌های موجود، خیلی خوشحالم که کادر داوری بسیار خوب و باتجربه‌ای در بازی با نساجی قضاوت می‌کند. مهدی سیدعلی سابقه داوری دربی را دارد و امیدوارم با همکاری مربیان دو تیم، روز خیلی خوبی داشته باشد.

وی با اشاره به عملکرد درخشان آلومینیوم اراک در فصل گذشته جام حذفی فوتبال بیان کرد: می‌توانید در سریع‌ترین زمان و با کمترین بازی‌ها به فینال جام حذفی برسید که خدا را شکر این اتفاق سال گذشته برای ما افتاد. تمام تمرکز همه بازیکنان ما از لیگ برتر خارج و روی جام حذفی معطوف شده است. جام حذفی جام شگفتی‌هاست و نساجی بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی بسیار خوبی دارد.

سرمربی آلومینیوم اراک با بیان اینکه شاگردانش بازی بسیار سختی پیش رو دارند، تصریح کرد: به بازیکنان گوشزد کرده‌ایم که تمام تمرکزشان بر بازی باشد تا بهترین روزشان را با کمترین اشتباه پشت سر بگذارند. تیمی که کمترین اشتباه را در جام حذفی داشته باشد، می‌تواند موفق شود. بچه‌ها با تمام تمرکز آماده بازی فردا هستند و امیدوارم با ارائه بازی خوب و برتری، به مرحله بعد صعود کنیم.

رحمتی درخصوص غایبان آلومینیوم برای دیدار با نساجی گفت: محروم و مصدوم نداریم و همه بازیکنان تیم را در اختیار داریم.

2636