رقابت جذاب بر سر قهرمانی در بوندسلیگا میان سه تیم هم‌امتیاز

رقابت جذاب بر سر قهرمانی در بوندسلیگا میان سه تیم هم‌امتیاز

پایگاه خبری فوتبالی - در این فصل از رقابت های لیگ آلمان موسوم به بوندسلیگا شاهد یک رقابت جذاب و دیدنی میان تیم های بالای جدول بر سر قهرمانی هستیم به طوری که اکنون سه تیم با هم هم‌امتیاز شده اند و باید دید که کدام یک از آن ها در انتهای فصل می تواند به قهرمانی برسد.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ بازی خود در هفته اخیر رقابت های بوندسلیگای آلمان را با نتیجه سه بر دو مقابل بروسیا مونشن گلادباخ واگذار کرد و به این ترتیب هر سه امتیاز این بازی را واگذار کرد. اکنون بایرن مونیخ 43 امتیاز دارد.

بروسیا دورتموند در این هفته از رقابت های بوندسلیگا موفق شد با نتیجه 4 بر 1 هرتا برلین را شکست دهد و به این ترتیب زنبور ها هم در حال حاضر 43 امتیاز دارند.

یونیون برلین که به نوعی تیم شگفتی ساز این فصل از رقابت های بوندسلیگای آلمان به حساب می آید، بازی اخیر خود را مقابل شالکه با تساوی بدون گل به پایان رساند و این تیم هم در حال حاضر 43 امتیاز دارد.

به طور کلی شاهد رقابتی جذاب میان بایرن مونیخ، بروسیا دورتموند و یونیون برلین خواهیم بود چرا که هر سه این تیم ها در حال حاضر 43 امتیاز دارند و به دنبال قهرمانی هستند و باید دید که شرایط برای آن ها به چه شکل پیش خواهد رفت.

1470