بازگشت جلالی به ترکیب با پاس گل

بازگشت جلالی به ترکیب با پاس گل

پایگاه خبری فوتبالی- ابوالفضل جلالی پس از مدت‌ها به ترکیب استقلال بازگشت و با ثبت یک پاس گل، درخشید.

به گزارش فوتبالی، ابولفضل جلالی پس از اعتماد کارلوس کی‌روش به او و حضور غیرقابل انتظارش مقابل آمریکا در جام‌جهانی،  دچار مصدومیت شد و یک ماهی را از میادین دور ماند. همین غیبت چند هفته‌ای باعث شد تا جلالی آرام آرام از تفکرات ساپینتو فاصله بگیرد و حتی با رفع کامل آسیب‌دیدگی هم در ترکیب استقلال قرار نگیرد.

با این وجود ساپینتو به مدافع جوانش اعتماد کرد و پس از چند هفته حضور جعفر سلمانی در دفاع چپ، او را مقابل ملوان در جام حذفی در ترکیب گذاشت. جلالی هم از این فرصت نهایت استفاده را برد و علاوه بر عملکرد کم‌اشتباه در دفاع، پاس گل دوم استقلال را هم برای آرمان رمضانی ارسال کرد.

در جریان دیدار برابر ملوان به نظر می‌رسید که آبی‌پوشان حساب ویژه‌ای روی ارسال‌های جلالی از چپ باز کرده‌اند و این اتفاق چندین بار تکرار شد. بالاخره اصرار استقلالی‌ها به ارسال از جناحین نتیجه داد و در دقیقه 79 سانتر جلالی که بر خلاف بیشتر دقایق مسابقه دقت بالایی داشت، گلر ملوان را به اشتباه انداخت و درست روی سر رمضانی فرود آمد تا مهاجم 192 سانتی‌متری استقلال بی‌دردسر دروازه خالی را باز کند.

حالا با درخشش جلالی، گزینه‌های ساپینتو برای انتخاب دفاع کناری بیشتر شد و از این پس، انتخاب میان او و جعفر سلمانی برای سرمربی پرتغالی دشوارتر است. به نظر می‌رسد جلالی که چند ماه قبل به عنوان جوان‌ترین ایرانی در جام جهانی بازی کرد، انگیزه زیادی برای کسب اعتماد ریکاردو ساپینتو دارد تا به پیشرفتش در استقلال و تیم ملی ادامه دهد.

2509