پیام تن هاگ به هواداران منچستریونایتد پیش از دیدار حساس با بارسلونا

پیام تن هاگ به هواداران منچستریونایتد پیش از دیدار حساس با بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی هلندی از هواداران منچستریونایتد درخواست کرد تا در دیدار مقابل بارسلونا به حمایت از آن‌ها بپردازند. 

به گزارش فوتبالی، پنج شنبه شب تیم‌های منچستریونایتد و بارسلونا، دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا را در ورزشگاه الدترافورد برگزار خواهند کرد. دیدار رفت در استادیوم نیوکمپ با تساوی دو بر دو به پایان رسید و حالا شیاطین سرخ از شانس خوبی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی برخوردار هستند. 

به نقل از اسکای، یونایتد روز یک شنبه موفق شد با نتیجه سه بر صفر از سد لسترسیتی عبور کند تا همچنان در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور داشته باشد. تن هاگ در پیامی به هواداران این تیم گفت: "پنج شنبه به ورزشگاه بیایید. بازی بزرگی در انتظار ماست. به ورزشگاه بیایید تا با هم بارسلونا را شکست دهیم. از هواداران بابت اعتمادی که به من دارند، تشکر می کنم. من به این باشگاه متعهدم و واقعا از حضور در الدترافورد لذت می برم."

"خوشحالم که عملکرد تیم، هفته به هفته بهتر می شود. هرکاری انجام می دهم تا بتوانیم به بالاترین سطح پتانسیل خود برسیم. منچستریونایتد، باشگاه و قلب ماست. همه به خوبی وظایف خود را انجام می دهند و امیدوارم تا با کسب نتیجه مناسب، همه را خوشحال کنیم."

4416