لو رفتن سند جدید: تلاش بارسلونا برای مخفی کردن پرداخت رشوه

لو رفتن سند جدید: تلاش بارسلونا برای مخفی کردن پرداخت رشوه

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه "ال موندو" در گزارشی به نکات جدیدی در مورد بحث "بارساگیت" و مبالغ پرداختی بارسلونا به حساب انریکز نگریرا نایب رییس سابق کمیته داوران فوتبال اسپانیا اشاره کرده است.

به گزارش فوتبالی، حالا سندی منتشر شده که نشان از تلاش بارسلونا برای مخفی کردن این پرداختی ها دارد. در زمانی که بارسلونا متوجه می شود که اداره مالیات اسپانیا در حال تحقیق در مورد این مبالغ است و با نگریرا تماس گرفته، بخش خزانه داری بارسلونا از  مدیران این باشگاه می پرسد که دلیل این پرداختی چه بوده است. مدیران بارسلونا نیز در نامه ای که لو رفته، پاسخ می دهند:"قراردادی در کار نیست. باید بیشتر توضیح بدهیم یا دست به دیوانه بازی بزنیم؟"

دفتر ملی تحقیقات در مورد کلاهبرداری در اوایل سال 2021 به باشگاه بارسلونا مراجعه می کند تا تمامی مبالغ پرداختی به عضو سابق کمیته داوران اسپانیا را مورد بررسی قرار بدهد. مدیران بارسلونا از همان زمان نگران می شوند و تلاش می کنند تا این  مبالغ را مخفی کنند. در حقیقت هر چند که مدیران بارسلونا سعی کرده اند که دلیل پرداخت هفت میلیون یورو به مدت هفده سال به "انریکز نگریرا" را "مشاوره" بنامند اما این سند نشان می دهد که خود آنها نیز می دانسته اند که این مسئله برایشان به شدت جنجال ساز می شود به خصوص که پسر نگریرا هم یکی از اعضای ارشد کمیته داوران اسپانیا بوده است.

4125