فولادِ لالیگایی به دنبال تاریخ‌سازی در آسیا

فولادِ لالیگایی به دنبال تاریخ‌سازی در آسیا

پایگاه خبری فوتبالی- جواد نکونام یک مهاجم اسپانیایی دیگر را به خدمت گرفت تا اتمسفر لالیگایی در فولاد بیشتر از قبل شود.

به گزارش فوتبالی، فولاد تنها نماینده ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیاست که عصر امروز باید در دوحه به مصاف الفیصلی عربستان برود. فولادی‌ها  اگر چه در لیگ وضعیت چندان خوبی ندارند اما برای حضور در این مرحله، مهره‌های خارجی با کیفیتی را به خدمت گرفتند.

روبرتو تورس در نیم فصل به سرخ‌های اهوازی اضافه شد تا در کنار سوگیتا ژاپنی و کنت اتریشی قرار بگیرد. حالا در آستانه دیدار با الفیصلی، آی‌تی‌سی الکس الگریا صادر شد تا در صورت صلاحدید نکونام، بتواند در خط حمله به کمک نماینده ایران بیاید. البته قطعا هدف فولادی‌ها از خریدهایشان تنها رقابت با الفیصلی حاضر در لیگ دسته اول عربستان نیست و دور نمای ذهن جواد و شاگردان، صعود به مراحل بالا و تاریخ‌سازی با فولاد است.

این مهاجم اسپانیایی 30 ساله، سابقه حضور در تیم‌های مختلف لالیگا را در کارنامه دارد و در خیخون، وایکانو و لوانته گرفته تا رئال بتیس توپ زده است. نکته عجیب در سوابق الگریا، مدت کوتاهی است که در هر تیم مانده و در برخی فصل‌ها حتی پیراهن 3 تیم را به تن کرده که در نوع خود قابل توجه است.

باید دید میهمان جدید لالیگایی نکونام چه عملکردی در فولاد خواهد داشت و آیا می‌تواند به کمک فاز تهاجمی اهوازی‌ها بیاید؟ الکس الگریا و روبرتو تورس دو بازیکن اسپانیایی که هر دو سال‌ها سابقه حضور در لالیگا را دارند، در حالی راهی فولاد و لیگ ایران شده‌اند که سرمربی این تیم یعنی جواد نکونام هم سال‌ها بازی برای اوساسونا را در کارنامه دارد. بنابراین دور از ذهن نیست که فولاد را لالیگایی‌ترین تیم تاریخ فوتبال ایران بدانیم.

2509