واکنش سرمربی منچستریونایتد به قرار گرفتن تیمش در کورس قهرمانی

واکنش سرمربی منچستریونایتد به قرار گرفتن تیمش در کورس قهرمانی

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد موفق شد در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس با نتیجه سه بر صفر لستر سیتی را شکست دهد و سه امتیاز دیگر را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد با این پیروزی اکنون تنها سه امتیاز کمتر از منچستر سیتی دارد و اگر بتواند همین روند را ادامه دهد، بعید نیست که به رده دوم جدول هم برسد. آرسنال در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر انگلیس است که با یک بازی کمتر از منچستر یونایتد، 5 امتیاز بیشتر از این تیم دارد.

اریک تن هاگ سرمربی منچستر یونایتد پس از پیروزی تیمش مقابل لستر سیتی درباره این که شیاطین سرخ در کورس قهرمانی قرار گرفته اند یا خیر گفت:"  به چنین چیزی فکر نمی‌کنیم. فکر ما معطوف به این است که فردا نسخه بهتری از خودمان باشیم و تلاش‌مان باید در این راستا باشد. هم اکنون در ماه فوریه هستیم و نباید به آینده دور نگاه کرد."

رشفورد در بازی مقابل لستر سیتی موفق شد دو گل به ثمر برساند و دبل کند. تن هاگ درباره عملکرد او در این دیدار گفت:" تیم رشفورد را در موقعیت‌های خوبی قرار می‌دهد، به ویژه برونو که دو پاس گل عالی فرستاد؛ او پاس‌های زیادی را طراحی می‌کند، پشت دفاع فرار می‌کند و توپ را سانتر می‌کند. البته فقط برونو نیست ولی به نظرم او عالی کار کرده است. برونو در نیمه دوم بی نظیر ظاهر شد.

1470