برابری رشفورد با رکورد گل های رونالدو در فصل گذشته

برابری رشفورد با رکورد گل های رونالدو در فصل گذشته

پایگاه خبری فوتبالی - مارکوس رشفورد در این فصل از رقابت ها تبدیل به ستاره منچستر یونایتد شده است به طوری که او در بازی های اخیر شیاطین سرخ به صورت مداوم گلزنی می کند و نشان داده که بازیکنی است که می توان در خط حمله روی او حساب باز کرد.

به گزارش فوتبالی، در بازی منچستر یونایتد مقابل لستر سیتی در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس، مارکوس رشفورد موفق شد دو گل به ثمر برساند و دبل کند. در واقع در پیروزی سه بر صفر منچستر یونایتد، مارکوس راشفورد دو گل تیمش را به ثمر رساند.

مارکوس رشفورد با دو گلی که به لستر سیتی زد، اکنون به تعداد 24 گل در این فصل از رقابت ها رسیده است. کریستیانو رونالدو در فصل گذشته که در منچستر یونایتد عملکرد نسبتا خوبی داشت و بهترین گلزن شیاطین سرخ بود، موفق شده بود 24 گل بزند و اکنون رشفورد تا اینجای کار به تعداد گل های رونالدو در فصل گذشته رسیده است و می تواند از این تعداد عبور کند.

رونالدو در ژانویه از منچستر یونایتد جدا شد و راهی النصر شد چرا که اوضاع با حضور اریک تن هاگ در منچستر یونایتد، برای کریستیانو رونالدو اصلا خوب پیش نرفت و اکنون راشفورد تبدیل به ستاره تیم تن هاگ شده است.

1470