سه امتیاز برای یوونتوس با گلزنی دی ماریا

سه امتیاز برای یوونتوس با گلزنی دی ماریا

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و سوم از رقابت های سری آ ایتالیا، یوونتوس و اسپتزیا در ورزشگاه خانگی تیم اسپتزیا به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی یوونتوس موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس پس از این که با کسر 15 امتیاز مواجه شد، کارش برای قرار گیری در جمع تیم های بالای جدول بسیار سخت شد. بیانکونری ها اکنون با سه امتیازی که مقابل اسپتزیا گرفتند در رده هفتم جدول قرار گرفتند. البته یوونتوس هنوز فاصله زیادی دارد تا در رده ای قرار بگیرد که بتواند سهمیه اروپایی به دست بیاورد و به نظر می رسد که به طور کلی باید قید کسب سهمیه اروپایی برای فصل آینده را بزند؛ مسئله ای که آلگری هم مهر تایید روی آن زده است.

در این بازی گل اول یوونتوس را مویس کین در دقیقه 32 روی پاس فیلیپ کوستیچ به ثمر رساند. بیانکونری ها در این بازی بار دیگر خط دفاعی قدرتمند خود را به نمایش گذاشتند و مانع از آن شدند تا حریف گلزنی کند و کلین شیت کردند. در دقیقه 66، انخل دی ماریا روی پاس دانیلو موفق شد گل دوم یووه را به ثمر برساند. دی ماریا از بازیکنانی است که آینده اش نامعلوم است و باید دید که در یووه می ماند یا خیر.

تماشای خلاصه بازی یوونتوس 2-0 اسپتزیا

1470