علاقه بایرن مونیخ به خرید پدیده منچستریونایتد

علاقه بایرن مونیخ به خرید پدیده منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - دیلی میرر مدعی است که بایرن مونیخ به جذب آلخاندر گارناچو، پدیده آرژانتینی منچستریونایتد علاقه مند است. 

به گزارش فوتبالی، پدیده جوان در این فصل توانسته به لطف درخششش به عنوان بازیکن تعویضی، خودش را به عنوان یک پدیده جدید به جهان فوتبال معرفی کند. قرارداد گارناچو در سال 2024 به پایان می رسد و هنوز هیچگونه توافقی برای تمدید قراردادش به دست نیامده است. 

به نقل از دیلی میرر، البته سران شیاطین سرخ به هیچ عنوان دوست ندارند تا گارناچو را به این راحتی از دست بدهند، چون این پدیده آرژانتینی، در برنامه‌های طولانی مدتی منچستریونایتد جایگاه ویژه‌ای دارد.                                    

بایرن مونیخ تنها مشتری گارناچو نیست، بلکه تیم‌های رئال مادرید و پاریسن ژرمن نیز به دنبال جذب او هستند. سران یونایتد به گارناچو، پیشنهاد تمدید قرارداد تا سال 2028 را داده‌اند که البته شامل افزایش دستمزد بسیار نیز می باشد. 

اما گارناچو تنها گزینه خرید باواریایی‌ها از لیگ برتر نیست، بلکه آن‌ها نیم نگاهی نیز به وضعیت حکیم زیاش در چلسی دارند. این وینگر مراکشی قرار بود در زمستان به پاریسن ژرمن بپیوندد، اما به خاطر مشکلات عجیبی که در ثانیه‌های پایانی پنجره نقل و انتقالات ژانویه رخ داد، این معامله بهم خورد. 

4416