۵۰ هزار تماشاگر جدال سپاهان و زنیت را از نزدیک تماشا کردند

۵۰ هزار تماشاگر جدال سپاهان و زنیت را از نزدیک تماشا کردند

پایگاه خبری فوتبالی-باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با صدور اطلاعیه ای از زحمات و همکاری کلیه دست اندرکاران و تماشاگران دیدار سپاهان و زنیت تقدیر به عمل آورد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه سپاهان اصفهان اعلام کرد:  دیدار بین المللی سپاهان و زنیت با حضور پرشور بیش از 50.000 هوادار روز جمعه در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد. بدینوسیله باشگاه سپاهان بر خود لازم می داند نکاتی را به اطلاع عموم برساند:

1- از کلیه نهادهای اجرایی، نظارتی، خدماتی، انتظامی، راهور و امنیتی اصفهان که مسئولیت برقراری نظم، امنیت و آرامش جهت برگزاری هرچه بهتر این رویداد بین المللی را داشتند، تقدیر نموده و زحمات آنان را در تامین امنیت و ایمنی این رویداد مهم ارج می نهیم.

2- از رسانه ملی و صداوسیمای مرکز اصفهان که با پشتیبانی مناسب نسبت به پخش زنده این دیدار اهتمام ورزیدند ، تقدیر و تشکر نموده و این رویکرد ستودنی در حوزه عدالت رسانه ای را ارج می نهیم.

3- از سازمان محترم لیگ کشور که با دقت نظر، پیش از قرعه کشی مسابقات جام حذفی، این دیدار را تایید و در تقویم خود ثبت نمود سپاسگزاریم.

4- از کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC)، اتحادیه فوتبال اروپا(UEFA) ، فدراسیون جهانی فوتبال(FIFA) که در زمان مناسب، مجوز برگزاری این مسابقه را صادر نمودند به طور ویژه تقدیر می نماییم.

5- از هواداران عزیز و شریف سپاهان که در این روز تاریخی یعنی 28 بهمن 1401 مانند تمامی دوره ها، با غیرت، شوکت و حضور پرشور خود، اعتبار نام بزرگ سپاهان در نظرگاه جهانی را بیش از پیش تعالی بخشیدند، صمیمانه سپاسگزاریم. از اینکه با تکیه بر اصول جوانمردانه ورزشی، اخلاق و منش ایرانی اسلامی و فرهنگ مهمان نوازی از بازیکنان، کادر فنی و کاروان زنیت روسیه استقبال کرده و در طول مسابقه به تشویق و خیر مقدم آنان پرداختند تشکر نموده و امیدواریم موفقیت های سپاهان کام آنان را شیرین نماید.

6- از عکاسان، خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه که با حضور شایسته و ذوق سرشار خود، این رویداد تاریخی را ثبت و منتشر نمودند، سپاس و قدردانی ویژه به عمل می آوریم.

7- در پایان از تمامی همکاران، دست اندرکاران و عموم مردم بزرگ اصفهان که با همراهی خود به این رویداد مهم جهانی رونق بخشیدند قدردانی نموده و برای همه عزیزان آرزوی سلامتی و بهروزی داریم.

۹۰۹۸