درخشش بازیکن 18 ساله رئال مادرید در اولین بازی لالیگایی

درخشش بازیکن 18 ساله رئال مادرید در اولین بازی لالیگایی

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در این هفته از رقابت های لالیگا، رئال مادرید و اوساسونا در ورزشگاه ال سادار به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در این بازی از یک چهره ویژه رونمایی کرد. کارلو آنچلوتی در دقیقه 88 دست به تعویض زد و رودریگو گوئس را از زمین مسابقه بیرون کشید و به جای او آلوارو رودریگز را وارد زمین کرد. آلوارو رودریگز در حال حاضر 18 سال دارد و اهل کشور اروگوئه است. او بازیکنی است که توانایی بازی در پست های مختلف هجومی را دارد اما بیشتر از او به عنوان یک مهاجم نوک یاد می شود. آلوارو رودریگز 192 سانتی متر قد دارد و مهاجم بلند قامتی است که می تواند روی توپ های هوایی هم تاثیر گذار باشد.

آلوارو رودریگز با وجود این که در بازی رئال مادرید و اوساسونا در دقیقه 88 وارد زمین شد اما عملکرد خوبی داشت. او در اولین بازی لالیگایی اش برای رئال مادرید یک پاس گل به وینی جونیور داد که البته این گل توسط VAR رد شد. آلوارو یک پاس گل دیگر هم به مارکو آسنسیو داد که دیگر این گل مورد تایید قرار گرفت.

1471