زنگ خطر برای پی‌اس‌جی؛ نیمار با گریه از زمین خارج شد

زنگ خطر برای پی‌اس‌جی؛ نیمار با گریه از زمین خارج شد

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار ستاره پی اس جی با کمک پزشکان در بازی یکشنبه تیمش و لیل از زمین خارج شد چرا که دچار پیچ خوردگی از ناحیه مچ پای راست شده بود.

به گزارش فوتبالی، نیمار در شروع نیمه دوم دچار مصدومیت شد آن هم در حالی که در نیمه اول زننده یکی از دو گل پی اس جی بود تا پاریسی ها در نیمه اول با نتیجه دو بر یک پیش بیافتند. نیمار پس از برخورد با بنجامین آندره با اشک و ناراحتی از زمین خارج شد تا وحشت به اردوی پی اس جی بیافتد. در حقیقت نیمار از همین ناحیه در جام جهانی قطر هم دچار مصدومیت شده بود و حالا به نظر می رسد که مشکلش تشدید شده است.

پی اس جی به تمام قوایش برای غلبه بر بایرن مونیخ و کامبک زدن مقابل تیم آلمانی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیاز دارد. پی اس جی در بازی رفت با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و حالا در صورتی که مصدومیت نیمار جدی باشد، گالتیه باید بدون یکی از عناصر هجومی اصلی خود به مصاف باواریایی ها برود.

صحنه مصدومیت نیمار

پی اس جی پس از خروج نیمار دو گل دیگر دریافت کرد تا خطر تحمل چهارمین شکست متوالی را حس کند. در حقیقت در این شرایط هیچ بعید نیست که مدیران پی اس جی همین حالا برای اخراج گالتیه دست به کار شوند!

4125