مشخص شدن رقیب احتمالی دخیا در منچستریونایتد

مشخص شدن رقیب احتمالی دخیا در منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد همچنان به دنبال تغییر درون دروازه اش است اما کسی جرئت ندارد که داوید دخیا را نادیده بگیرد.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ همچنان دخیا را در سن 32 سالگی بهترین گزینه برای دروازه بان فیکس خود می دانند اما همچنان از نظر فنی و اقتصادی با تردیدهایی در مورد اینده دروازه بانی هستند. در حال حاضر دخیا هفته ای 375 هزار پوند دستمزد می گیرد که یونایتد در تلاش است تا در قرارداد جدید، دستمزدش را به هفته ای 250 هزار پوند برسانند. دو طرف در تلاش هستند تا به توافق برسند.

البته یونایتد برای آینده به گزینه های دیگری جز دخیا نیز فکر می کند. دین هندرسون یکی از سرمایه گذاری های شیاطین سرخ در سالهای اخیر بوده است که در رقابت با دخیا کم آورد و آماده است تا به صورت قطعی از یونایتد جدا شود تا در جایی باشد که بتواند فیکس شود و شانسی برای حضور در تیم ملی داشته باشد. در این شرایط مدیران منچستریونایتد شرایط جذب ایان ملیه دروازه بان لیدز یونایتد را دنبال می کند. یونایتد شرایط این دروازه بان فرانسوی را دنبال می کند و او را گزینه مناسبی برای آینده می دانند. این دروازه بان  به گفته نزدیکانش فقط در صورتی به یونایتد می آید که بداند فیکس می شود. البته در صورتی که لیدز سقوط کند، شانس شیاطین سرخ برای خرید او خیلی بیشتر خواهد بود.

4125