انصاری: تیم الفیصلی بازیکنان با کیفیت خارجی دارند اما ما هم فولاد هستیم

انصاری: تیم الفیصلی بازیکنان با کیفیت خارجی دارند اما ما هم فولاد هستیم

پایگاه خبری فوتبالی- ساسان انصاری مهاجم تیم فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پیش از بازی با الفیصلی عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: آمده ایم اینجا تا با مربی بین المللی که داریم بتوانیم موفق شویم.                                    

به گزارش فوتبالی، ساسان انصاری ادامه داد: خیلی خوشحالیم که در این مرحله هستیم. بازی فردا طبیعتا با توجه به اینکه حذفی است، حساس و سنگین است. توسط کادر فنی، تیم الفیصلی را خیلی خوب آنالیز کرده‌ایم. می‌دانیم تیم خوب و با کیفیتی هستند. بازیکنان با کیفیت خارجی دارند اما ما هم فولاد هستیم.  

کاپیتان تیم فولاد گفت: آمده ایم اینجا تا با مربی بین المللی که داریم بتوانیم موفق شویم. همه ما بازیکنان می‌توانیم از تجربه سرمربی خود استفاده کنیم. تجربیاتی که در دوران بازیگری خود در تیم‌های باشگاهی و ملی داشته بسیار به ما کمک خواهد کرد و او به خوبی می تواند این تجربیات را انتقال بدهد‌.  

انصاری گفت: حقیقتا آمده‌ایم که اینجا بمانیم و انشاءالله ۱۰ روز اینجا باشیم. نمی‌خواهیم زود به خانه برگردیم. این موضوع را همه بازیکنان درک کرده‌اند. مسئولیت سنگینی برعهده ماست. با توجه به اینکه تنها نماینده ایران هستیم، همه بازیکنان باید به مسئولیتی که دارند پایبند باشند و در زمین هم کاملا متمرکز بازی کنند تا بتوانیم آن را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم‌. امیدواریم که با یک نتیجه عالی باعث شادی هواداران فولاد و مردم خوب ایران و خوزستان شویم.

تیم فوتبال فولاد خوزستان فردا (دوشنبه) در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الفصیلی عربستان می‌رود.  

5960