ظرفیت تماشاگران در دیدار سپاهان و پرسپولیس امشب مشخص می‌شود

ظرفیت تماشاگران در دیدار سپاهان و پرسپولیس امشب مشخص می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- جلسه امشب شورای تامین استان اصفهان، به یک دلیل فوتبالی، اهمیت زیادی دارد.

به گزارش فوتبالی، ورزشگاه نقش‌جهان انتظار پایان هفته‌ای هیجان‌انگیز را می‌کشد که در آن قرار است سپاهان و پرسپولیس برای صعود به یک چهارم نهایی جام حذفی رقابت کنند. سپاهانی‌ها جمعه در حالی میزبان زنیت بودند که توانستند اجازه حضور کامل تماشاگران خود در ورزشگاه نقش جهان را کسب کنند.

هفته‌های گذشته لیگ در اکثر شهرها با ظرفیت 30 درصدی مسابقات برگزار شده اما حالا مدیران باشگاه اصفهانی به دنبال دریافت مجوزهای لازم هستند تا بتوانند نقش‌جهان را مقابل رقیب قدرتمندشان، پر کنند. رضا فتاحی سرپرست سپاهان و ژوزه مورایس نخستین زمزمه‌های ظرفیت ۱۰۰ درصدی برابر پرسپولیس را مطرح کردند تا ماجرا برای هر دو باشگاه جدی‌تر شود.

شنیده می‌شود سرمربی سرخ‌پوشان هم از رضا درویش، مدیرعامل باشگاه خواسته تا برای حفظ حق و حقوق پرسپولیسی‌ها در اصفهان، مانع اجرای خواسته حریف شود. البته آن طور که سهیل مهدی گفته، در نهایت این شورای تامین استان اصفهان است که در خصوص حضور تماشاگران و ظرفیت آن‌ها تصمیم خواهد گرفت.

از سوی دیگر طبق آنچه حمیدرضا دادخواه دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان به خبرنگار فوتبالی گفته، قرار است جلسه شورای تامین این استان امشب برگزار شده و در مورد ظرفیت تماشاگران در دیدار سپاهان و پرسپولیس، تصمیم‌گیری شود.

قطعا استفاده کامل از صندلی‌های نقش جهان همان چیزی است که میزبان این مصاف سرنوشت‌ساز می‌خواهد و کار را برای یحیی و شاگردانش حسابی سخت می‌کند. در سال‌های گذشته کری‌های هواداری میان این دو تیم همواره بیش از حد معمول بوده و همین موضوع، جو نقش‌جهان را برای پرسپولیس سنگین خواهد کرد. البته هنوز هیچ چیز مشخص نیست و باید منتظر خبرهای جلسه امشب بمانیم.

2509