برد لیورپول مقابل نیوکاسل با درخشش خریدهای جدید

برد لیورپول مقابل نیوکاسل با درخشش خریدهای جدید

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و چهارم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، لیورپول و نیوکاسل یونایتد در ورزشگاه سنت جیمز پارک به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی لیورپول در حالی که میهمان بود موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، لیورپول در این فصل پستی و بلندی های زیادی را تجربه کرده است و عملکرد شاگردان یورگن کلوپ کاملا سینوسی بوده است. البته آن ها به طور کلی اوضاع خوبی نداشته اند و نمی توان گفت که لیورپول در این فصل درخشان ظاهر شده است. در حال حاضر لیورپول با سه امتیازی که مقابل نیوکاسل یونایتد گرفت 32 امتیازی شده و در رده دوم جدول قرار گرفته است.

گل های لیورپول را در این بازی داروین نونیز در دقیقه ده و همچنین کودی گاکپو در دقیقه 17 به ثمر رساندند. داروین نونیز ستاره ای بود که در تابستان به لیورپول پیوست و کودی گاکپو هم پس از درخشش در جام جهانی 2022 قطر، راهی لیورپول شد.

در دقیقه 22 این بازی، نیک پوپ دروازه بان نیوکاسل اخراج شد و به این ترتیب کار برای نیوکاسل یونایتد دشوار شد و دیگر آن ها نتوانستند به بازی برگردند و در نهایت لیورپول با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید.

<br>

1470