شکست بایرن مونیخ و احتمال از دست دادن صدر جدول

شکست بایرن مونیخ و احتمال از دست دادن صدر جدول

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و یکم از رقابت های بوندسلیگای آلمان، بایرن مونیخ و بروسیا مونشن گلادباخ به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی مونشن گلادباخ موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، بازی بایرن مونیخ مقابل مونشن گلادباخ، با یک بدشانسی بزرگ برای باواریایی ها شروع شد. در همان دقیقه هشت بازی بود که دایوت اوپامکانو، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ از زمین مسابقه اخراج شد و به این ترتیب باواریایی ها از همان ابتدای کار، ده نفره شدند و کار برای آن ها سخت شد.

در دقیقه 13، لارس استیندل موفق شد گل اول بازی را برای مونشن گلادباخ به ثمر برساند و به این ترتیب بایرن مونیخ عقب بیفتد. البته باواریایی ها زود توانستند نتیجه را جبران کردند. در دقیقه 35، اریک ماکسیم چوپو-موتینگ روی پاس آلفونسو دیویس بازی را یک بر یک مساوی کرد.

در دقیقه 55، یوناس هوفمان گل دوم را برای مونشن گلادباخ به ثمر رساند. گلادباخ گل سوم را هم در دقیقه 84 توسط مارکوس تورام به ثمر رساند. مونیخی ها در دقایق پایانی یکی از گل های خورده را جبران کردند.

اکنون یونیون برلین شانس این را دارد که با پیروزی در بازی خود صدرنشین شود و دورتموند هم می تواند با پیروزی در بازی خود با بایرن مونیخ هم امتیاز شود.

تماشای خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-3 مونشن گلادباخ

1470