عکس؛ روزگاری که سرمربی فعلی استون ویلا سرمربی ستاره‌های آرسنال بود

عکس؛ روزگاری که سرمربی فعلی استون ویلا سرمربی ستاره‌های آرسنال بود

پایگاه خبری فوتبالی - استون ویلا در هفته بیست و چهارم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، در ورزشگاه خانگی خود یعنی ویلا پارک به مصاف آرسنال رفت و در نهایت در این بازی با نتیجه چهار بر دو شکست خورد و اوضاع برایش اصلا خوب پیش نرفت.

به گزارش فوتبالی، سرمربی حال حاضر استون ویلا، اونای امری است؛ مردی که برای هواداران آرسنال یک چهره آشنا و شناخته شده است. در واقع اونای امری در فصل 2018/19 سرمربی آرسنال بود. البته هواداران آرسنال چندان دل خوشی از او ندارند چرا که عملکرد امری در آرسنال چندان چنگی به دل نزد و این سرمربی اسپانیایی در نهایت در پایان فصل 2018/19 از سمت خود برکنار شد. اونای امری از سال 2020 تا 2022 هدایت ویارئال را بر عهده داشت و اکنون هم سرمربی استون ویلا است. در واقع او جانشین استیون جرارد در استون ویلا شد.

امری در آن فصلی که سرمربی آرسنال بود با برخی از ستاره های حال حاضر آرسنال کار کرده بود. در واقع بازیکنانی مثل گابریل مارتینلی و بوکایو ساکا شاگردان او بودند. این بازیکنان اکنون در بازی آرسنال و استون ویلا خوش درخشیدند و به این ترتیب توانایی های خود را مقابل مربی سابق خود به نمایش گذاشتند.

1470