عکس؛ خوشحالی بازیگر معروف هالیوود از گل خوردن آرسنال

عکس؛ خوشحالی بازیگر معروف هالیوود از گل خوردن آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - تام هنکس بازیگر محبوب و سرشناس هالیوود نتوانست جلوی خوشحالی خود را پس از گل  اولی واتکینز برای استون ویلا در مقابل ارسنال در لیگ برتر انگلیس بگیرد.

به گزارش فوتبالی، بازیگر 66 ساله در سال 2008 در مورد علاقه خود به استون ویلا صحبت کرده بود. هنکس در آن زمان برای اکران فیلم "جنگ در لندن" به انگلیس سفر کرده بود. هنکس امروز به ویلا پارک رفته بود تا بازی حساس آرسنال و استون ویلا را تماشا کند. 

بعد از ان که واتکینز دروازه آرون رمزدیل را باز کرد، تام هنکس و نزدیکانش نتوانستند جلوی خود را بگیرند و حسابی ذوق زده شدند. در حقیقت به نظر می رسید که حتی خود این بازیگر هم باور نمی کند که تیم اونای امری توانسته باشد از آرسنال پیش بیافتد!

تام هنکس روز شنبه برای دومین بار در عمرش بازی استون ویلا را از نزدیک تماشا کرد. وی در سال 2012 نیز بازی استون ویلا و پورتلند تیمبرز در تور دوستانه پیش فصل را از نزدیک تماشا کرد. وی در مورد علاقه خود به آرسنال گفت:"  یکی از دوستان صمیمی من عاشق استون ویلا است و در لس آنجلس زندگی می کند و معمولا اخبار باشگاه را از او دریافت می کنم. "

البته حضور تام هنکس برای استون ویلا خوش شانسی نیاورد چرا که این تیم پیروزی در مقابل آرسنال را با شکست با نتیجه چهار بر دو در آخرین دقایق تغییر داد.

4125