جنجال جدید در چلسی: پدیده تازه‌وارد مجوز بازی نگرفت!

جنجال جدید در چلسی: پدیده تازه‌وارد مجوز بازی نگرفت!

پایگاه خبری فوتبالی - شروع سال 2023 اصلا برای چلسی خوب پیش نمی رود.

به گزارش فوتبالی، این تیم که هزینه های زیادی در نقل و انتقالات زمستانی انجام داده بود، روند خوبی را  از نظر نتایج نداشته است اما حالا با یک مشکل جدید مواجه شده اند:لیگ انگلیس مجوز بازی را برای یکی از پدیده های تازه وارد این تیم صادر نکرده و این بازیکن حق بازی برای آنها را ندارد.

آندری سانتوس هافبک برزیلی با مبلغ 20 میلیون یورو در ژانویه از واسکودوگاما راهی چلسی شد. ایونینگ استاندارد گزارش داده است که درخواستی که از جانب چلسی تحت عنوان اضافه شدن سانتوس به لیست تحت عنوان "یک استعداد ویژه" ارائه کرده بود، رد شده است. در حقیقت آنها پس از فروش جورجینیو به آرسنال، نام انزو فرناندز را در لیستشان قرار دادند و امیدوار بودند که بتوانند زکریا را هم بفروشند اما موفق نشدند و با توجه به این که لیستشان پر شده، نتوانستند سانتوس را به لیست اضافه کنند و درخواست آنها برای این که لیگ انگلیس در این زمینه برایشان استثنا قائل شود هم رد شد.

حالا این هافبک 18 ساله روی دست چلسی باد کرده است. چلسی مجبور است که این بازیکن را به جایی بفرستد که بتواند بازی کند  و به همین خاطر در نظر دارند که این هافبک را به صورت قرضی به لیگ برزیل برگردانند. یکی از گزینه های این بازیکن بازگشت به واسکودوگاما است اما پالمیراس هم شرایط جذبش را دنبال می کند.

4125