غیبت ناگهانی هافبک رئال مادرید مقابل اوساسونا

غیبت ناگهانی هافبک رئال مادرید مقابل اوساسونا

پایگاه خبری فوتبالی - اورلین شوامنی هافبک فرانسوی رئال مادرید به علت علائم سرماخوردگی بازی امشب این تیم مقابل اوساسونا در لالیگا را از دست داد و جای خود را در لیست به ماریو مارتین داد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در جدول لالیگا هشت امتیاز از بارسلونا عقب است و اگر بخواهد شانسی برای بردن لالیگا را داشته باشد، باید همه بازیهای پیش رو را با پیروزی پشت سر بگذارد و منتظر لغزش تیم کاتالان باشد.

اورلین شوامنی هافبک فرانسوی اما همچون تونی کروس به علت مصدومیت از لیست بازی مقابل اوساسونا خط خورد. بدین ترتیب ماریو مارتین هافبک آکادمی رئال مادرید را به جای اورلین در لیست خود قرار داد.  سفر رئال مادرید به مراکش برای حضور در جام جهانی باشگاه ها دلیل اصلی ابتلای برخی بازیکنان رئال مادرید به ویروسی است که علائمی مشابه سرماخوردگی دارد.

با توجه به این که رئال مادرید باید سه شنبه به مصاف لیورپول در آنفیلد برود، برای آنچلوتی خیلی مهم است که همه نفراتش را داشته باشد. فرلاند مندی، کریم بنزما و ماریانو دیاز دیگر غایبان رئال مادرید در بازی امشب هستند. مهاجم فرانسوی از نظر بدنی شرایط خوبی ندارد و با نظر کادر فنی رئال مادرید امشب استراحت می کند تا با آمادگی کامل در بازی مقابل لیورپول حضور پیدا کند.

4125