مقصر فصل فاجعه پی‌اس‌جی چه کسی است؟

مقصر فصل فاجعه پی‌اس‌جی چه کسی است؟

پایگاه خبری فوتبالی - پی اس جی شرایطی ناخوشایند را تجربه می کند. در حقیقت این باشگاه پس از سه شکست متوالی حالا در خطر ثبت یک فصل بحرانی قرار دارد. انتقادها به تصمیم های مدیران پی اس جی شدت گرفته و حالا لوئیز کمپوس مشاور ورزشی این تیم بیش از هر زمان دیگری مورد انتقاد قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، اکیپ گزارش داده است که نیمار و مارکینیوش دو تن از بزرگان رختکن پی اس جی پس از شکست این تیم در مقابل موناکو در رختکن صحبت هایی داشته اند و از لوئیز کمپوس به خاطر عدم فعالیت در بازار نقل و انتقالات انتقاد کردند. این دو به کمپوس گفته اند که ترکیب پی اس جی نسبت به فصل گذشته تضعیف شده است.

یکی از مدیران پی اس جی به اکیپ گفته است:" از زمانی که به باشگاه آمدم، پی اس جی هرگز این قدر ضعیف در بازار نقل و انتقالات عمل نکرده بود. نمی دانم که چرا اجازه جدایی پاردس، ادریسا گوئی و حتی درکسلر داده شد تا ویتینا، فابین رویز و کارلوس سولر را بخرند هر چند که آخری کمی بهتر از دو تای دیگر بوده است."

کمپوس نتوانست در زمستان خریدی داشته باشد و در تلاش ها برای خرید حکیم زیاش شکست خورد. به نظر می رسد که اگر پی اس جی نتواند فصل خوبی داشته باشد و توسط بایرن مونیخ حذف شود، کمپوس قربانی خواهد شد.

یکی دیگر از دلایل انتقاد از کمپوس نیز خرید قرضی هوگو اکیتیکه با بند خرید 37 میلیون یورویی است. در حقیقت مدیران پی اس جی درک نمی کنند که چرا کالیموندو محصول آکادمی تیم پاریسی به رن فروخته شد و اکیتیکه که از رنس خریده شد، عملکرد جالبی نداشته و با برخی بازیکنان نظیر نیمار دچار اختلاف شده است. از سویی تصمیم جنجالی دیگر کمپوس نیز نخریدن یک مدافع است. پی اس جی در خط دفاعی با توجه به مصدومیت ها و کمبود بازیکن در این فصل دچار مشکل بوده است. بازییکنانی نظیر دیالو و کهرر از پی اس جی رفتند و کمپوس هیچ بازیکنی را نخرید هر چند که خرید رایگان اشکرینیار در تابستان قطعی به نظر می رسد.

4125