پاریسن ژرمن، نیمار را به باشگاه‌های انگلیسی پیشنهاد داد

پاریسن ژرمن، نیمار را به باشگاه‌های انگلیسی پیشنهاد داد

پایگاه خبری فوتبالی - رسانه‌های انگلیسی مدعی هستند که سران پاریسن ژرمن به دنبال راهی برای خلاص شدن از دست نیمار جونیور هستند و به همین خاطر، او را به باشگاه‌های لیگ برتر از جمله چلسی، لیورپول، منچستریونایتد و منچسترسیتی پیشنهاد داده‌اند. 

به گزارش فوتبالی، در تابستان 2017 و در یک انتقال بسیار پر سروصدا، نیمار با مبلغ رکوردشکن 222 میلیون یورو از بارسلونا به پی‌اس‌جی پیوست و در حال حاضر تا سال 2025 قرارداد دارد. نیمار در 28 بازی در این فصل، توانسته آمار 17 گل و 16 پاس گل را به نام خود ثبت کرد و علیرغم این عملکرد بسیار خوب، رابطه خوبی با هواداران پاریس ندارد و بسیاری معتقدند که او اصلاً در حد و اندازه‌های پولی که برایش خرج شده، عمل نکرده است. 

به نقل از سایت گل، مدافع عنوان قهرمانی لیگ فرانسه از به فروش رساندن ستاره 31 ساله خود با مبلغی مناسب استقبال می کند و سایت 90min ادعا می کنند که باشگاه‌های بزرگ لیگ برتری، در حال بررسی گزینه خرید نیمار هستند. 

فوت مرکاتو نیز گزارش می دهد که سران پاریسن ژرمن با تاد بولی مالک چلسی در چند هفته اخیر، صحبت‌هایی داشته‌اند و البته مدیربرنامه‌های نیمار نیز با دیگر باشگاه‌ها در حال مذاکره می باشد. باید دید که در تابستان آینده، چه بر سر نیمار خواهد آمد. 

4416