نارضایتی ستاره منچستریونایتد از کسب تساوی مقابل بارسلونا

نارضایتی ستاره منچستریونایتد از کسب تساوی مقابل بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - مارکوس رشفورد ستاره انگلیسی ادعا کرد که از کسب تساوی مقابل بارسلونا آن هم در استادیوم نیوکمپ اصلاً راضی نیست و گفت که این نتیجه، همچون یک شکست بود. 

به گزارش فوتبالی، پنج شنبه شب از چهارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، تیم‌های بارسلونا و منچستریونایتد در ورزشگاه نیوکمپ مقابل هم صف آرایی کردند. در ابتدا بارسلونا با ضربه سر مارکوس آلونسو پیش افتاد، اما تنها دو دقیقه بعد، مارکوس رشفورد با یک شوت زیبا از زاویه بسیار تنگ، دروازه ترشتگن را گشود و در دقیقه 59، کنده به اشتباه دروازه خودی را گشود تا این بار یونایتد جلو بیافتد، اما در نهایت رافینیا در دقیقه 76 گل تساوی را به ثمر رساند تا همه چیز به دیدار برگشت کشیده شود. 

به نقل از سایت گل، رشفورد در مصاحبه‌ای با BT Sport گفت: "این تساوی، حس یک شکست را داشت. خیلی خوب به بازی برگشتیم و توانستیم آرامش‌مان را حفظ کنیم و آرام باشیم. سعی کردیم موقعیت‌های زیادی بسازیم و وقتی توانستیم این کار را بکنیم، 2 گل به ثمر رساندیم، اما بارسلونا تیم بزرگی است و توانست به گل مساوی برسد. امیدوارم دیدار برگشت، یک بازی خوب برای ما باشد و بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم."

4416