نخستین حضور رسمی خانم‌ها روی سکوهای نقش‌جهان

نخستین حضور رسمی خانم‌ها روی سکوهای نقش‌جهان

 پایگاه خبری فوتبالی- زنان روس طرفدار زنیت، به نخستین تماشاگران بانو در ورزشگاه نقش‌جهان تبدیل شدند.

 به گزارش فوتبالی، اجازه استفاده کامل از ظرفیت ورزشگاه نقش‌جهان باعث شد تا بعد از مدت‌ها ورزشگاه خانگی سپاهان در مصاف دوستانه این تیم با زنیت، حضور پرتعداد هواداران را به خود ببیند. از طرفی طبقه دوم ورزشگاه در سکوهای روبرو جایگاه مورد استفاده قرار گرفت تا تصاویر تلویزیونی این مسابقه که از سه شبکه ایرانی و روسی روی آنتن رفته بود را جلا ببخشد.

 در همین حال و میان هزاران طرفدار پرشور سپاهانی، حضور چند هوادار زنیت قابل توجه بود. تماشاگرهای خانم و آقای روسی که خود را به نقش جهان رسانده بودند تا از نزدیک شاهد دیدار نماینده کشورشان در کیلومترها دورتر از خاک روسیه باشند. نکته جالب این جا است که چند بانوی روسی که امروز روی سکوهای نقش جهان نشسته بودند، برای اولین بود که که به صورت رسمی یک مسابقه از فوتبال مردان را در ورزشگاه بزرگ نقش جهان نظاره می کردند.

 این در شرایطی است که پیش‌تر هواداران خانم اصفهانی در جشن سال گذشته باشگاه فرصت حضور در نقش جهان را پیدا کرده بودند اما دو روز قبل اعلام شد که علیرغم تلاش‌های باشگاه سپاهان، مجوز ورود بانوان اصفهانی به ورزشگاه نقش جهان برای دیدار زنیت صادر نشده است.

 البته حضور هواداران خانم اتباع کشورهای خارجی در مصاف با تیم‌های ایرانی موضوع جدیدی نیست و بارها در دیدارهای تیم ملی در استادیوم آزادی شاهد آن بوده‌ایم. در اصفهان اما برای اولین بار چنین اتفاقی افتاد.

2509