سرمربی زنیت: سپاهان و پرسپولیس را می‌شود با تیم‌های اروپایی مقایسه کرد/ بازیکنانم در نیمه دوم خودشان را پیدا کردند

سرمربی زنیت: سپاهان و پرسپولیس را می‌شود با تیم‌های اروپایی مقایسه کرد/ بازیکنانم در نیمه دوم خودشان را پیدا کردند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ گفت: تیم‌هایی مثل سپاهان و پرسپولیس را که ترکیب قوی دارند، می‌توانیم با بعضی از تیم‌های اروپایی مقایسه کنیم.

به گزارش فوتبالی، سرگئی سماک پس از دیدار دوستانه تیم زنیت سن‌پترزبورگ مقابل سپاهان و شکست 2 بر صفر تیمش مقابل زردپوشان اصفهانی در نشست خبری اظهار داشت: از تمام دست‌اندرکاران باشگاه سپاهان تشکر می‌کنم. به هواداران سپاهان هم تبریک می‌گویم. بچه‌های ما در نیمه اول به بازی عادت نکرده بودند، ولی در نیمه دوم خودشان را پیدا کردند. جو خیلی خوبی به خاطر حضور هواداران در استادیوم حاکم بود.

وی در واکنش به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا به نظرش سپاهان با این عملکردی که دارد در صورت شرکت در لیگ روسیه می‌تواند قهرمان این کشور شود، گفت: برای اینکه سپاهان صدر جدول باشد و بتواند قهرمان شود، یک مقدار سخت است، ولی سپاهان تیم بسیار خوبی است و می‌تواند به چنین جایگاهی فکر کند.

سرمربی تیم زنیت در پاسخ به این پرسش که «چه نظری در مورد عملکرد بازیکنان سپاهان دارید و اگر قرار باشد بازیکنی را برای تیم‌تان انتخاب کنید کدام بازیکن خواهد بود؟»، تصریح کرد: من اسم بازیکنان را نمی‌دانم، ولی از آنجایی که اکثر بازیکنان سپاهان عضو تیم ملی هستند، بازی باکیفیتی را از خودشان نشان دادند و شاید بتوانیم بگوییم که تعداد زیادی از آنها را می‌توانستیم انتخاب کنیم.

سماک راجع به بی‌دقتی بازیکنان زنیت سن‌پترزبورگ در زدن ضربات آخر توضیح داد: با شما موافق هستم. بازیکنانم نتوانستند به خوبی انتقالات را انجام دهند و در حرکت رو به جلو با ضعف مواجه بودند.

وی در پاسخ به سؤال مجدد یک خبرنگار درباره ارزیابی‌اش از عملکرد فنی سپاهان گفت: البته من هم این عقیده را دارم که باشگاه‌های بزرگی مثل سپاهان و پرسپولیس را که ترکیب قوی دارند، می‌شود با بعضی از تیم‌های اروپایی مقایسه کرد.

2636