ساکت: می‌خواهیم بازی ایران و روسیه در اصفهان برگزار شود

ساکت: می‌خواهیم بازی ایران و روسیه در اصفهان برگزار شود

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرد دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال روسیه و ایران می‌تواند در ورزشگاه نقش جهان برگزار شود.

به گزارش فوتبالی، محمدرضا ساکت پس از امضای تفاهم‌نامه جدید همکاری باشگاه سپاهان با زنیت سن‌پترزبورگ با اشاره به بازی پیش روی تیم‌های ملی ایران و روسیه در فروردین ماه 1402 به شبکه تلویزیونی MATCH TV روسیه گفت: ما خیلی دوست داریم تا این بازی دوستانه در ورزشگاه نقش جهان برگزار شود. زمانی که بازی ایران و روسیه در شهر کازان برگزار شد، من مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان بودم. با توجه به اینکه همچنان در فدراسیون فوتبال هستم دوست دارم تیم‌های ملی ایران و روسیه در اصفهان برابر هم قرار بگیرند. این پیشنهاد من است. ورزشگاه سپاهان ظرفیت 75 هزار تماشاگر را دارد و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان راجع به امضای قرارداد جدید همکاری با زنیت سن‌پترزبورگ که برای دو سال طراحی شده است، اظهار داشت: برای سپاهان همکاری‌های بین‌المللی از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل علاقه‌مند به توافق با زنیت بودیم. ما با سایر باشگاه‌ها نیز توافقات مشابهی داریم. در عین حال می‌دانیم که زنیت محبوب‌ترین باشگاه روسیه و در فوتبال جهان شناخته شده است. هر دو ملت، هر دو باشگاه و هر دو دولت خواهان همکاری هستند. این پیش‌نیاز خوبی برای کسب نتایج خوب در عرصه ورزش است. فکر می‌کنم در این زمینه رویدادهای مشترک زیادی از جمله بازی‌های دوستانه فوتبال در دو بخش مردان و زنان داشته باشیم. این توافق، زنیت و سپاهان را به هم پیوند می‌دهد تا نتایج برجسته‌تری کسب کنند. امیدوارم هر دو تیم زنیت و سپاهان در پایان فصل قهرمانی را جشن بگیرند. 

2636