"ماشاالله" گفتن صفحه رسمی النصر برای کریستیانو رونالدو

"ماشاالله" گفتن صفحه رسمی النصر برای کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - عصر امروز ( جمعه 28 بهمن ماه ) از ساعت 18:30 به وقت ایران، در هفته هفدهم از رقابت های لیگ عربستان، النصر و التعاون عربستان به مصاف هم می روند و شاهد یک بازی دیگر از کریستیانو رونالدو در رقابت های لیگ عربستان خواهیم بود.

به گزارش فوتبالی، آخرین جلسه تمرینی النصر عربستان برای بازی مقابل التعاون برگزار شد و کریستیانو رونالدو در این جلسه تمرینی حضور داشت و خودش را برای بازی مقابل التعاون عربستان آماده کرد.

موتور کریستیانو رونالدو در رقابت های لیگ عربستان روشن شده است. ستاره پرتغالی در بازی قبلی النصر که مقابل الوحده عربستان بود، موفق شد چهار گل به ثمر برساند. او در یک بازی چهار گل به ثمر رساند و به اصطلاح پوکر کرد. تاکنون هیچ بازیکنی موفق نشده بود در رقابت های لیگ عربستان در یک بازی چهار گل به ثمر برساند اما کریستیانو رونالدو این کار را انجام داد و نشان داد که بازیکن ویژه و خاصی است.

صفحه رسمی باشگاه النصر عربستان با انتشار تصویری از تمرین کردن کریستیانو رونالدو، برای او نوشت :" ماشاالله " و به این ترتیب از ستاره پرتغالی تمجید کرد. رونالدو بدون شک پر افتخار ترین بازیکنی است که پا به فوتبال آسیا گذاشته است.

1471