وقتی بارسلونا و منچستریونایتد در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند(عکس)

وقتی بارسلونا و منچستریونایتد در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته بارسلونا و منچستر یونایتد در پلی آف دور حذفی رقابت های لیگ اروپا در ورزشگاه نیوکمپ با هم روبرو شدند که این بازی در نهایت با تساوی دو بر دو خاتمه یافت و همه چیز به بازی برگشت و ورزشگاه اولدترافورد کشیده شد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا و منچستر یونایتد که اکنون در پلی آف لیگ اروپا به مصاف هم می روند، روزگاری نه چندان دور در فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا که بالا ترین سطح فوتبال باشگاهی در اروپا و جهان است به مصاف هم می رفتند.

در واقع در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2010/11، بارسلونا و منچستر یونایتد به فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا رسیدند و در آن فینال که در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار می شد، بارسلونا موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

گل های بارسلونا را در آن بازی پدرو در دقیقه 27، لیونل مسی در دقیقه 54 و داوید ویا در دقیقه 69 به ثمر رساندند. تک گل منچستر یونایتد را هم وین رونی در دقیقه 34 وارد دروازه بارسلونا کرد.

آن بازی تقابل پپ گواردیولا و سر الکس فرگوسن هم بود که شاگردان گواردیولا در آن بازی به پیروزی رسیدند و جام قهرمانی را بالای سر بردند.

1471