دستور ویژه مربی پرسپولیس؛ هرطور شده قایدی را بگیرید!

دستور ویژه مربی پرسپولیس؛ هرطور شده قایدی را بگیرید!

پایگاه خبری فوتبالی-نگاهی به دو بازی اخیر تیم استقلال مقابل حریف جام حذفی این تیم مشخص می کند در هر دو بازی یک بازیکن به شدت نماینده گیلان را آزار داده است.

به گزارش فوتبالی، مهدی قایدی مهاجم ۲۵ ساله بوشهری استقلال در ابتدای فصل جاری به تیم خودش برگشت اما در هفته اول به دلیل نرسیدن برگه آی تی سی مقابل سپاهان به میدان نرفت اما در دومین بازی به عنوان بازیکن ذخیره مقابل ملوان در ترکیب حضور یافت. این بازیکن به محض ورود به میدان یک گل برای استقلال به ثمر رساند و در ادامه یک پنالتی هم گرفت تا استقلال سه بر یک حریف گیلانی‌اش را شکست بدهد.

قایدی در بازی برگشت که با حساب چهار بر صفر به سود استقلال به پایان رسید نیز روی گل اول آنهم در اوایل بازی نقش بسزایی داشت. توپ ربایی در نزدیکی خط طولی، نفوذ سریع به نزدیکی محوطه جریمه و پاس در عرض این بازیکن موجب شد تا پدرام قاضی پور (مدافع تیم انزلی) به اشتباه دروازه خودی را باز کند و شیرازه تیم مازیار زارع از هم بپاشد.

قایدی در ادامه و تا زمانی که مقابل ملوان در ترکیب حضور داشت (دقیقه ۷۳ جایش را به صالح حردانی داد) نیز بارها خط دفاع و هافبک این تیم را آزار داد تا مانع از ضدحمله سفید پوشان گیلانی روی دروازه تیمش شود.

از اردوی تیم ملوان خبر می‌رسد سرمربی پرسپولیسی ملوان (مازیار زارع) برنامه ویژه‌ای برای مهار مهدی قائدی در نظر گرفته است. تیم انزلی که در فاز دفاعی شرایط خوبی دارد با برنامه ریزی برای مهار مهدی قائدی در نظر دارد در حد امکان مانع از رسیدن توپ به این هافبک خلاق و مهاجم زهردار تیم استقلال شود. او گفته هر طور شده باید با یارگیری من تو من او را مهار کنند تا خطرساز نشود.

لازم به یادآوری است؛ دیدار جام حذفی استقلال مقابل ملوان دوشنبه هفته آینده اول اسفند در استادیوم آزادی و از ساعت ۱۵ و ۳۰ آغاز می‌شود.

۹۰۹۸