نامزدهای بهترین بازیکن هفته لیگ اروپا اعلام شدند

نامزدهای بهترین بازیکن هفته لیگ اروپا اعلام شدند

پایگاه خبری فوتبالی- پس از انجام دیدارهای رفت دور یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، 4 نامزد بهترین بازیکن هفته این مسابقات رسما از سوی یوفا اعلام شدند.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، شب گذشته بازی های دور رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا برگزار شد که در مهم ترین بازی ها، منچستریونایتد و بارسلونا و یوونتوس و نانت به تساوی دست یافتند و حالا، لوکاس اوکامپوس از سویا، رشفورد از یونایتد، کریسکیف از شاختار دونتسک و دیساسی از موناکو به عنوان نامزدهای رقابت ها برای تصاحب جایزه بهترین بازیکن هفته مشخص شدند.

اوکامپوس در دیدار سویا برابر آیندهوون، پس از ورود به بازی به جای برایان خیل به عنوان بازیکن تعویضی موفق به زدن یک گل و ثبت یک پاس گل شد و مهم ترین نقش را در پیروزی سه بر صفر تیمش برابر حریف قدرتمند هلندی داشت. مارکوس رشفورد، ستاره این روزهای منچستریونایتد نیز در بازی برابر بارسلونا با یک شوت زیبا از زاویه بسته دروازه مارک آندره تراشتگن را باز کرده و بازی را به تساوی 1-1 کشید و تنها دقایقی بعد روی یک حرکت انفرادی و ارسال به روی دروازه، باعث اشتباه ژول کونده و به ثمر رسیدن گل دوم یونایتدی ها شد.

همینطور کریسکیف در پیروزی 2 بر 1 شاختار برابر رن، با ارائه عملکردی بسیار خوب در 76 دقیقه حضورش و با زدن یک گل، بهترین بازیکن شاختار بوده و در نهایت اکسل دیساسی نیز با گل دقیقه 92 خود برابر لورکوزن برای موناکو، پیروزی خارج از خانه تیمش با نتیجه 3 بر 2 را تضمین کرد تا این 4 نفر، نامزدهای عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ اروپا باشند.

1886