بسکتبال NBA؛ باکس به دوازدهمین برد پیاپی رسید

بسکتبال NBA؛ باکس به دوازدهمین برد پیاپی رسید

پایگاه خبری فوتبالی- آخرین روز از بازی های فصل عادی NBA پیش از آخر هفته آل استار، با پیروزی ویزاردز، باکس و کلیپرز به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، در شیکاگو، میلواکی باکس که 11 پیروزی پیاپی را به دست آورده بود میهمان شیکاگو بولز بود و در نهایت موفق شد که با ارائه عملکردی برتر با نتیجه 112 بر 100 پیروز شود. در این دیدار، که به طرز عجیبی در کوارتر سوم و چهارم با نتیجه های 24 بر 24 و 27 بر 27 با تساوی به پایان رسید، بروک لوپز 33 امتیاز به دست آورد و بهترین بازیکن میلواکی بود؛ البته یانیس آنته تکومپو، ستاره باکس، پس از تنها 9 دقیقه بازی به دلیل مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد. در طرف دیگر زمین نیز نیکولا ووسویچ با 22 امتیاز بهترین بازیکن بولز بود.

در دیگر بازی مهم امروز، لس آنجلس کلیپرز میهمان فینیکس سانز بود که در یک بازی نزدیک و پایاپای با نتیجه 116 بر 107 پیروز شده و 33امین برد فصل خود را جشن گرفت. در کلیپرز پال جرج و ترنس مان هرکدام با 26 امتیاز بهترین ها بودند و در طرف دیگر نیز جاش اوکوگی 24 امتیاز به دست آورد  و دوین بوکر نیز 19 امتیاز را ثبت کرد. در سومین بازی بامداد امروز، واشنگتن ویزاردز 114بر 106 مینسوتا تیمبروولوز را شکست داد.

گفتنی است که پس از این سه بازی، تیم های بسکتبال آمریکا یک هفته به دلیل برگزاری آخر هفته آل استار استراحت کرده و پس از یک هفته بازی ها دوباره از سر گرفته می شود.

1886