نظر ژاوی در مورد پنالتی مشکوک بازی بارسلونا و منچستریونایتد

نظر ژاوی در مورد پنالتی مشکوک بازی بارسلونا و منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی سرمربی بارسلونا در مورد تساوی این تیم مقابل منچستریونایتد با نتیجه دو بر دو صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، ژاوی در مورد خشم رافینیا در زمان تعویض شدن صحبت کرد و البته معتقد است که داور باید هند پنالتی فرد را می گرفت. ژاوی همچنین به این نکته اشاره کرد که در لیگ قهرمانان نیز هند پنالتی به سود آنها مقابل اینتر گرفته نشده است.

ژاوی در مورد خشم رافینیا در زمان تعویض گفت:" کاملا او را درک می کنم. برای من نیز در گذشته این اتفاق رخ داده است اما من تصمیم ها را برای صلاح تیم می گیرم و هرگز قصد انتقاد از بازیکنانی را ندارم. او برای عذرخواهی در رختکن حضور پیدا کرد اما نباید این کار را می کرد. به او گفتم که باید ارامش داشته باشد. هیچ بازیکنی از تعویض خوشحال نمی شود. رفتارش را منفی نمی بینم و مثبت نگر هستم.  طبیعی است که بازیکنی از تعویض شدن دلخور باشد."

سرمربی بارسلونا در مورد داوری نیز  با اشاره به صحنه مشکوک هند پنالتی فرد گفت:" صحنه پنالتی کاملا واضح  و روشن بود. چه حسی می توانم به داوری داشته باشم؟ در مقابل اینتر در لیگ قهرمانان نیز پنالتی ما را نگرفتند و این بار هم همین اتفاق رخ داد. نمی دانم که باید چه اتفاقی رخ بدهد تا هند پنالتی گرفته شود. از نظر من شگفت انگیز است. داور چهارم به من گفت که داور ویدیویی این صحنه را چک کرده است."

4125