تساوی خانگی بیانکونری‌ها در پلی آف دور حذفی لیگ اروپا

تساوی خانگی بیانکونری‌ها در پلی آف دور حذفی لیگ اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - در دور رفت از پلی آف مرحله حذفی رقابت های لیگ اروپا، در ورزشگاه آلیانس شهر تورین، یوونتوس و نانت به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی یووه و نانت به تساوی یک بر یک رسیدند تا همه چیز به بازی برگشت در فرانسه کشیده شود.

به گزارش فوتبالی، شاگردان ماسیمیلیانو آلگری که در سری آ ایتالیا پس از کسر 15 امتیاز به علت تخلفات مالی وضع مناسبی ندارند، به دنبال این هستند که در رقابت های لیگ اروپا به مراحل پایانی و حتی قهرمانی برسند تا بلکه بتوانند ناکامی های سری آ را جبران کنند و از طریق قهرمانی در لیگ اروپا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورند.

فعلا یوونتوس در گام اول مرحله حذفی به سد محکمی برخورد کرد. بیانکونری ها فکرش را نمی کردند که نانت بتواند برای آن ها دردسر ساز شود اما در نهایت چنین اتفاقی افتاد و یوونتوس نتوانست در ورزشگاه آلیانس، نانت را شکست دهد.

در این بازی، گل یوونتوس را دوشان ولاهوویچ در دقیقه 13 روی پاس فدریکو کیه زا به ثمر رساند. گل نانت هم در دقیقه 60 توسط لودویچ بلاس زده شد و به این ترتیب همه چیز به تساوی کشیده شد و باید دید که در بازی برگشت در فرانسه چه اتفاقاتی رخ می دهد.

تماشای خلاصه بازی یوونتوس 1-1 نانت

1470