اعلام لیست فولاد خوزستان برای لیگ قهرمانان آسیا: به امید جبران ناکامی لیگ برتر در آسیا

اعلام لیست فولاد خوزستان برای لیگ قهرمانان آسیا: به امید جبران ناکامی لیگ برتر در آسیا

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فولاد خوزستان ساعاتی قبل وارد شهر دوحه شد تا برای دیدار با تیم الفیصلی عربستان آماده شود.

به گزارش فوتبالی، شاگردان جواد نکونام که در مرحله گروهی موفق شدند بالاتر از شباب الاهلی امارات، الغرافه قطر و آخال ترکمنستان به عنوان تیم صدرنشین به مرحله حذفی صعود کنند، امروز وارد شهر دوحه شدند تا تمرینات خود را در فاصله ۴ روز مانده به دیدار حساس و حیثیتی برابر الفیصلی عربستان آغاز کنند.

اسامی بازیکنان فولاد برای این مرحله از رقابت‌ها به شرح زیر است:
شهاب گردان، کریستوفر کنت، علی غلام زاده، علیرضا نازی، مجتبی نجاریان، مهدی شیری، ایوب والی، محمد نژاد مهدی، محمد امین حزباوی، عارف آقاسی، علی بهرامی، سینا شاه عباسی، ابراهیم سلجوقی، وحید حیدریه، سعید آقایی، محمد آبشک، سعید واسعی، اشکان دژاگه، سینا مریدی، حمید بوحمدان، محمد رضا غبیشاوی، روبرتو تورس، محمد زورمند، ساسان انصاری، علیرضا باویه، علیرضا کوشکی، احسان پهلوان، یوکیا سوگیتا، فرشید اسماعیلی، یونس دلفی و عادل آرغند.

شاگردان جواد نکونام اولین تمرین خود را فردا در مجموعه ورزشی دانشگاه قطر برگزار خواهند کرد. دیدار دو تیم در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ روز دوشنبه اول اسفند در ورزشاه الثمامه قطر برگزار خواهد شد.

جواد نکونام که در لیگ برتر نتایج خوبی نگرفته است، قبلا هم در یکی از کنفرانس های مطبوعاتی لیگ برتر اعلام کرده بود که باشگاه فولادخوزستان نتوانسته انتظارات او را برای گرفتن بازیکن در نیم فصل برآورده کند و به همین دلیل هیچ قولی برای موفقیت فولادخوزستان در لیگ قهرمانان آسیا نداده است. البته حریف فولاد، حریف چندان قوی نیست اما در این رقابتها هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت. آن هم تیمی از عربستان که این روزها کلا توجه ها را به خاطر حضور رونالدو در النصر عربستان و همچنین گرفتن میزبانی جام ملتهای آسیای 2027 و همچنین جام باشگاههای جهان در فصل آینده و تقاضای میزبانی برای جام جهانی مشترک سه قاره ای با یونان و مراکش در سال 2030! 

با توجه به اهمیت رقابتها در این مرحله و اینکه برای نکونام مهم است فولاد را به جمع هشت تیم برتر باشگاهی آسیا بفرستد تا بلکه بتواند به نوعی ناکامی در لیگ برتر را جبران کند، انگیزه جواد نکونام و البته بازیکنان این تیم بالاست و باید دید در این مرحله از رقابتها که به صورت مجتمع برگزار می شود، چه نتیجه ای خواهند گرفت. 

تیم فولاد خوزستان با نکونام، تغییراتی هم داشته و وریا غفوری و کولیبالی از این تیم جدا شده اند و بازیکنانی هم نظیر روبرتو تورس اسپانیایی به فولاد آمده اند که در آسیا می توانند عصای دست نکونام باشند. 

2636