خطیبی در جشن قهرمانی مس سونگون: آرزویم قهرمانی تراکتور در لیگ برتر است

خطیبی در جشن قهرمانی مس سونگون: آرزویم قهرمانی تراکتور در لیگ برتر است

پایگاه خبری فوتبالی - مدیرعامل باشگاه مس سونگون در حاشیه قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتسال آرزو کرد چنین جشنی برای تراکتور در لیگ برتر فوتبال شکل بگیرد.

به گزارش فوتبالی، رسول خطیبی در حاشیه جشن قهرمانی مس در رابطه با کسب این عنوان اظهار داشت: به مردم آذربایجان، ورزقان، کارگران زحمت‌کش مس سونگون، کادرفنی و بازیکنان تبریک می‌گویم که همه دست به دست هم دادند تا این قهرمانی حاصل شد. انشاالله که تداوم داشته باشد. جشن قهرمانی خود را امروز گرفتیم و سعی خواهیم کرد در یکی، دو هفته آینده با کادرفنی جلسه بگذاریم و برنامه‌هایشان را برای آینده بگیریم. احتمالا اردیبهشت سال بعد مسابقات آسیایی برگزار شود و زمان نداریم و باید برنامه‌ریزی کنیم.

خطیبی در پاسخ به این سوال که آیا قصد بازگشت به فوتبال را ندارد، پاسخ داد: چهار پیشنهاد لیگ‌برتری و دو پیشنهاد لیگ یکی داشتم ولی فقط به خاطر تعهدی که به مجموعه داشتم، نرفتم.

وی در پایان گذری هم به تراکتور زد و برای این تیم آرزوی قهرمانی کرد. پیشکوت تی.‌تی‌ها در این رابطه افزود: چون شما هم "فوتبالی" هستید، از فوتبال حرف بزنیم و حاشیه نرویم. من انتظار دارم همه یکدل باشیم، همانند این یکدلی که در مس دیدیم و قهرمان شد. اعتقادم بر این است که هفتاد الی هشتاد درصد تاکتیک، یکدلی مجموعه و استان است و امیدوارم این اتفاق بیفتد و جشنی همانند قهرمانی مس در لیگ برتر را برای تراکتور بگیریم.

1997